Gigabyte P55 Challenge, finalen, sandheden

Køling d.  18. april. 2010, skrevet af M.Beier-old
Vist: 2864 gange.

M.Beier-old
 
Superbruger
Tilføjet:
18-04-2010 22:55:22
Svar/Indlæg:
1189/118
Hej alle;
Nogle af jer har nok læst tweak's artikel om eventet.... I denne anledning må jeg lige tilføje rettelser...

1; BenchBros som vandt, de har intet med AwardFabrik afgøre, tværtimod, de er et team af hardwareluxx, som awardfabrik er i direkte konkurrence med...
2; Win7 64bit var valgt af enkelte af deltagerne, da der er højest ydelse i Intel Burn.... (Heriblandt mig)
3; Nordmændens bundkort stod ikke af, men deres processor...
4; Præmien til no#1 var ikke bare et eksemplar - men det første som lander hos det tyske kontor i Hamburg...
Dette GA-X58A-UD9, det andet ved jeg ikke lige hvor er taget fra...?
5; Ikke mangel på i5-670? Tror jeg ikke Nordmændende som ikke kunne få en backup chip var helt enige i....
6; Hicookie er ikke sponseret af Gigabyte.... Han er Gigabyte personale... (Ligesom Kinc er ASUS personale og Shamino eVga...)

Set bort fra det... Hyggelig tur med massere kendte ansigte, massere snak om hardware og massere alkohol til dem som måtte fornøje dette... Stemningen og resultaterne var stærkt præget af en mindre fadæse fra Gigabytes side, en besparelse på hotel overnatningen... Folk var lige ankommet for at gå igang med konkurrence, ikke klare i hovederne eller veludhvilet, en lektie som Gigabyte forhåbenligt tager til overvejelse ved næste arrangement inden så længe.. (Bl.a. GOOC 2010 kvalifikationen, hvor Danmark før første gang vil være velkommen!)

Herfra;
Et stort tak til Gigabyte for en konstant opbakning til hardware communities globalt, en opbakning af sporten, åbne øre for forslag, samt enormt sjove arrangementer!

Sidst men ikke mindst, videoen;
http://www.youtube.com/watch?v...
matt??
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-04-2010 23:34:16
Svar/Indlæg:
5600/32
Hvad med at skrive det til forfatteren af artiklen på Tweak?


slaske6
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-04-2010 10:45:56
Svar/Indlæg:
1571/39
ha ha det med overnatning og generalt har de lidt at lære fra msi contest 😉
også pga msi laver et mega event ud af det ,selv i det små ,
men total nederen der ikk var cpuer nok 😀


TestLab81
 
Overclocker
Tilføjet:
19-04-2010 10:49:31
Svar/Indlæg:
632/27
#2 Der kan aldrig været cpu'er nok når Beier er der ... han brænder dem jo af lige så ofte som vi andre wanker ... eller er jeg alene om den statement? 🤣


Barkaway
 
Superbruger
Tilføjet:
19-04-2010 11:04:28
Svar/Indlæg:
2180/15
#3 3-4 gange om dagen?! 😲 😲 🤣


slaske6
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-04-2010 11:07:01
Svar/Indlæg:
1571/39
ha ha mark er af den gamle type oc´re mere juice højere clock 😛
nej spøg til side , det er skod når man/de nordmændenehar taget så langt for at oc og der så ikk er dele nok .
det kunne jo have været en serie der bare ikk kunne tage de volt der skal til for at rende de 6 ghz 😉


TestLab81
 
Overclocker
Tilføjet:
19-04-2010 11:08:23
Svar/Indlæg:
632/27
Hvor mange bundkort og cpu'er ryger der rent faktisk til sådan et event? Er det noget gigabyte betaler eller er det intel eller hvordan ligger landet?


noxon
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-04-2010 11:51:24
Svar/Indlæg:
3321/21
#6

Til MSI eventet sidste sommer i Tyskland mener jeg faktisk ikke der var noget der døde for de 20 teams, mener det var 7 timers bench med ln2 på cpu og gfx.

I Kina døde der en del, vi blev nødt til at skifte både harddisk, bundkort, ram og cpu indenfor de første par timer, et par af de andre teams havde også problemer.

Hvert team havde 2 bundkort, 2 grafikkort og 2 CPUer, hvis man brændte det af var man ude. Bundkort og grafikkort fik alle med hjem, så de var givet ud på forhånd. De andre sponsorer beholdte deres hardware.


M.Beier-old
 
Superbruger
Tilføjet:
19-04-2010 12:37:08
Svar/Indlæg:
1189/118
Clarkdales er lette at dræbe 😛

Gigabyte har normalt flere dage ved events, dette var lidt et forsøg tror jeg... Om ikke andet, David og jeg lavede begynder fejl, indså det allerede senere i konkurrencen...
Vi havde helt undladt to paremetre...

Til eventet var der såvidt jeg husker;
6 backup stænger ram
3 backup PSU
1 backup HDD
1 backup CPU
2 backup bundkort
^^ Men er ikke noget jeg vil bide mig sikker i....

Jeg aner heller ikke hvem som dækker, men vil tro det er Intel i denne sammenhæng, de var jo sponsor for eventet sammen med de andre producenter.... Hvor der handles, der spildes.

NB: Husk at se video 🤡


Nanok
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-04-2010 15:34:38
Svar/Indlæg:
246/53
#7 Ristede Polakerne ikke en cpu inden de kom til Tyskland, og havede kun deres reserve cpu ?


Nosfer@tu
 
Superbruger
Tilføjet:
17-05-2010 15:09:33
Svar/Indlæg:
129/3
#9
Til MOA 2009 gjorde de :)