Mobil gået istykker, rma?

Diverse d.  19. april. 2010, skrevet af simonlol
Vist: 512 gange.

simonlol

Overclocker
Tilføjet:
19-04-2010 21:22:23
Svar/Indlæg:
39/14
Hej alle sammen, jeg var ude for noget meget mærkeligt idag.

Jeg sad og spillede computer, og skal til at foretage et opkald, tager min mobil som har ligget på bordet siden sidst jeg brugte den hvor den fungerede fint.

Men da jeg så tager den på for at ringe, er der bare nogle røde streger på skærmen. Altså den er gået istykker bare sådan lige.

Jeg snakkede så med callme hvor den er købt, og de siger garantien ikke dækker hvis den er blevet tabt.

Hvordan står jeg nu? For jeg fristet lidt til at tro de bare siger jeg har tabt den eller noget i den stil, hvilket jeg jo ikke har.

Det er en HTC desire, som ikke er mange dage gammel.

Mvh. Simon S.
bamselinen

Elitebruger
Tilføjet:
19-04-2010 21:26:28
Svar/Indlæg:
2145/218
Den skal de bare reparer, hvis du ikke har tabt den vil et uvildigt værksted reperare den indenfor reklamations retten.

No questions asked

Kasseren

Elitebruger
Tilføjet:
20-04-2010 00:58:29
Svar/Indlæg:
1814/48
Et hurtigt kig på Forbrugerrådets side om købeloven http://www.forbrugerraadet.dk/... afslører at du er indenfor perioden hvor Formodningsreglen gælder.

Denne regel siger kort og godt at fejl på en vare indenfor det første halve år formodes at have været opstået på baggrund af en fejl der har været på varen ved salgstidspunktet. Derfor skal CallMe bevise at du har mishandlet telefonen, typisk en sværere opgave, for ikke at tilbyde reparation eller ombytning.

deaddevil

Superbruger
Tilføjet:
20-04-2010 06:42:11
Svar/Indlæg:
478/75
kigger lige med her