Modtog et HD5450 istedet for et HD4890.

Diverse d.  20. april. 2010, skrevet af Colgate
Vist: 1510 gange.

Colgate

Superbruger
Tilføjet:
20-04-2010 08:42:27
Svar/Indlæg:
162/28
Jeg står i den uheldige situation at jeg har modtaget et HD5450 grafikkort istedet for et HD4890. Men jeg har alle beviser på at jeg har bestilt, betalt og fået faktureret et HD4890. Dog valgte Proshop.dk at sende det forkerte grafikkort, og da jeg gjorde dem opmærksom på fejlen rettede de min faktura etc, som ligger på deres side.
Har heldigvis stadigvæk den orignale faktura, ordrebekræftelse osv.

Jeg har mailet et par gange med en servicemedarbejder fra Proshop, som siger at jeg kan sendte kortet tilbage og annulere ordren. Har endda tilbudt dem at sende det forkerte grafikkort tilbage på egen regning

Nu er spørgsmålet: Kan jeg gøre noget for at få mit HD4890?

MVH Peter H. Jensen

P.S Har ikke gjort noget for at hidse pågældende service medarbejder op i vores nyttesløse mail korrespondance.
da9els

Chefredaktør
Tilføjet:
20-04-2010 08:57:04
Svar/Indlæg:
4438/91
Hvorfor så ikke bare sende kortet tilbage og bestille et HD4890 et andet sted?

Potteplante

Superbruger
Tilføjet:
20-04-2010 09:02:26
Svar/Indlæg:
872/67
send den tilbage på deres regning ?
og bestil det et andet sted eller sig til dem de skal sende det du har betilt ?

M.Beier-old

Superbruger
Tilføjet:
20-04-2010 09:06:37
Svar/Indlæg:
1189/118
Nu kender jeg ikke lige prisen på de to kort...
Men hvis hvad du skriver er sandt, så henvender du dig til politiet....

Hvis de liiiige har ændret en faktura...???? Det vil jeg mene er utvivlsomt kriminelt....

Colgate

Superbruger
Tilføjet:
20-04-2010 09:07:16
Svar/Indlæg:
162/28
Jeg vil gerne have Proshop til at sende mig det rigtige grafikkort. Det som jeg har bestilt.
Kan de overhovedet tillade sig at sende mig det forkerte og så sige at jeg bare kan få ordren annulleret?

Hessi

Elitebruger
Tilføjet:
20-04-2010 09:08:27
Svar/Indlæg:
1972/260
Du har retten 100% på din side. Når de både har sendt dig bekræftelse og faktura og gennemført ordren på den faktura, så er de bundet til handlen. Du har ret til at få det kort du har bestilt og de har pligt til at levere.

At de laver fakturaen om er ulovligt, når handlen er gennemført. Hvis de ikke vil imødekomme dig og hvis du magter det skal du tage den til forbrugerombudsmanden eller den rette myndighed som kan hjælpe dig med sagen.

Jeg er 100% sikker på at du har ret til at få det kort du bestilte. Men har du været i ond tro går den selvfølgelig ikke. Og man er i ond tro hvis kortet f.eks. er grupperet med andre 5450 kort og er ualmindelig billig i forhold til andre 4890 kort.

TheGreenFoX

Superbruger
Tilføjet:
20-04-2010 09:09:48
Svar/Indlæg:
1897/51

Der er jo højest sandsynligt sket en fejl, og de har måske ikke flere 4890ere (de er jo en afgående model), så det kan de vel godt tillade sig.

Hessi

Elitebruger
Tilføjet:
20-04-2010 09:16:49
Svar/Indlæg:
1972/260
#6 - Det kan jeg så fortælle at det må man absolut ikke. Man må ikke afvige ordren med mindre der er lavet en aftale med kunden. Og det lyder ikke til at de lige har kontaktet #0 for at høre om det er ok, da de ikke kan levere kortet.

Lige så snart de laver et tilbud, er den faktisk bindende. Dvs. kommer der en og tager imod tilbuddet så har sælger pligt til at levere. Kan sælger ikke det skal vedkommende refundere pengene eller erstatte varen/ydelsen med noget tilsvarende eller bedre. Når man køber noget og får en faktura eller kvittering har man indgået en købsaftale, det svare til at skrive under på en kontrakt og når det er sket laver man altså ikke bare om i kontrakten.

Colgate

Superbruger
Tilføjet:
20-04-2010 09:20:35
Svar/Indlæg:
162/28
Dvs. at når de ikke har flere HD4890 på lager, så kan jeg kræve at få et tilsvarende kort? For de har på intet tidspunkt gjort mig opmærksom på at de ikke har flere på lager.

MaddPirate88

Elitebruger
Tilføjet:
20-04-2010 09:29:00
Svar/Indlæg:
2576/125
#7 Rolig, kan jo være det er medarbejde, der har lavet en fejl, da personen tjekkede pakken. Kan ske.

Jeg ville sende det tilbage på sælgers regning, og bestille andet sted ingen grund til at presse på for at få et HD4890, hvis de ikke har nogen, og der er sket en fejl på deres lager.

Den med ændring af faktura er ikke tilladt i henhold til lovgivingen, hvis handlen er gået igennem. Men ikke noget du kan bruge til noget, men nok nærmere politiet.

Men send kortet tilbage og bestil andet sted. Forstår ikke hvorfor du absolut vil have det fra dem.

Hessi

Elitebruger
Tilføjet:
20-04-2010 09:31:04
Svar/Indlæg:
1972/260
#8 - Ikke helt. Hvis de har ment at de kan skaffe kortet og levere det til dig og der imellemtiden er sket en uforudsigelig fejl så har de følgende muligheder.

1. refundere dine penge.
2. erstatte varen med noget tilsvarende eller bedre.
3. anskaffe kortet og levere det på anden vis.

Men de må ikke bare uden videre sende et andet kort, specielt ikke når det ikke er tilsvarende eller bedre. Og de må SLET IKKE lave om på fakturaen, det er mega ulovligt og strafbart.

Taget udgangspunkt i situationen som du beskriver den lader det til at de har prøvet at redde deres røv ved at lave om i fakturaen og sende dig et andet kort. Det lader ikke til de vil refundere dine penge, ikke når de uden videre gør som de har gjort. Så jeg vil mene at du har ret til at kræve kortet der er bestilt, eller noget tilsvarende eller bedre.

Og hvis jeg husker rigtigt tilbage fra erhvervsret timerne så har du hvist ret til at få leveret varen eller noget tilsvarende så længe du har indgået handlen i god tro. Det er ikke dit problem at de har begået en fejl, men som sagt er det en uforudsigelig fejl der er sket så har de ovenstående muligheder. Og igen igen, vil jeg pointere at ud fra det fortalte lader det ikke til at det har været en uforudsigelig fejl.

Hessi

Elitebruger
Tilføjet:
20-04-2010 09:56:46
Svar/Indlæg:
1972/260
Jeg kan lige tilføje ud fra hvad der er fortalt at det lader altså til at de har begået en brøler som de ikke kan slippe udenom, og som gør at de er nødt til at leve op til den handelsaftale der er indgået, men prøver alligevel at redde deres egen røv ved at sende dig et andet kort og lave fakturaen om så det passer til det kort.

Havde det været en fejl de ikke kunne have forudset ville de have ringet til dig og sagt f.eks. beklager men flyveren med din og andres vare er styrtet og vi kan derfor desværre ikke levere og så havde de benyttet sig af enten den billigste mulighed (billigst for dem) eller den der yder den bedste service (overfor kunden).

Jeg ville dog i første omgang ringe og høre hvorfor det er sket, og om ikke de har mulighed for at give dig din vare eller noget tilsvarende. Og de ved med garanti godt det er ulovligt at lave om på fakturaen, så der du kan prøve at høre hvorfor de har gjort sådan i stedet for at tage kontakt til dig. Prøv at få dem til at indse at situationen er ret uheldig for begge parter og specielt for dem og få dem til at indse at det nok ville være det bedste at prøve at imødekomme dig på den ene eller anden måde.

alakai

Enthusiast
Tilføjet:
20-04-2010 10:48:15
Svar/Indlæg:
28/0
det skal lige siges deres svar tid er 22-30 min. de gange jeg har ringet, for at afbestille, fordi de sagde det var på lager selvom det ikke var :/

alakai

Enthusiast
Tilføjet:
20-04-2010 10:48:45
Svar/Indlæg:
28/0
så``proshop`` ville jeg sku ikke ligfrem kalde dem.

Colgate

Superbruger
Tilføjet:
20-04-2010 14:07:41
Svar/Indlæg:
162/28
"Så det du prøver at sige er at man ikke kan stole på hverken ordrebekræftelse, fakturaen eller afsendelsens bekræftelse?
Og at jeg som kunde skal bøde for jeres fejlagtige håndtering af jeres onlinebutik.
Jeg kan ikke se det store problem i at I som firma, overholder loven, ved at sende mig varen som jeg har betalt for, og er blevet lovet i 4 e-mails.
Jeg er mere end villig til at sende det forkerte grafikkort tilbage på egen regning, hvis I til gengæld er villige til at sende det grafikkort, som er jeg blev lovet og som jeg har flere e-mails der bekræfter."

Hvortil de svarer:
"jeg har i forrige mail allerede forklaret den eneste mulighed vi kan tilbyde."
Endda med lille begyndelsesbogstav

BrianIgenIgen

Nørd
Tilføjet:
20-04-2010 14:13:54
Svar/Indlæg:
81/15
Jeg ville gøre Proshop opmærksom, at nu overgår sagen til politiet og forbrugerrådet. og lad os så se hvad de vil gøre , og du skal ikke KUN true, du skal sgu gøre det . De er forkert på den

SoundWave

Elitebruger
Tilføjet:
20-04-2010 14:51:30
Svar/Indlæg:
3011/103
Dvs. endnu en forhandler man ikke kan handle hos og stole på. Jeg havde ellers overvejet at købe noget hardware hos dem da de er billige med noget af det jeg skal bruge, men så er de jo i hvert fald udelukket.

Gylle

Elitebruger
Tilføjet:
20-04-2010 15:29:59
Svar/Indlæg:
1704/19

Skriv en mail til deres direktør ( pt@proshop.dk ) hans navn er Poul Thyregod og fortæl det som er sket og vedlæg kopi af bestilling, ordrebekræftigelse og faktura du har modtaget.

Du tilføjer også mails du har haft med support og skriv at din tålmodighed er ved at løbe tør og at du føler dig nødsaget til at gå videre med sagen forbrugerrådet/politi hvis der ikke findes en løsning hurtigt.

Er der ikke kommet en løsning inden 48 timer efter så anmeld dem ...

Har selv handlet en del hos dem men sidste to gange har support løjet omkring at varer var sendt og pludselig 3 dage efter modtager jeg track and trace og vare med post dagen efter.

Slut med at handle hos Proshop de er snart værre end Getmore 😕

Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Gylle d. 20-04-2010 15:37:22.

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
20-04-2010 15:50:30
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #0

Proshop har brudt loven. Længere er den ikke. At de ændrer fakturaen svarer til at ændre betingelserne i en købsaftale du har skrevet under på. At de har sendt den forkerte vare, det er hvad der kan ske. Men at ændre fakturaen er sket med fuldt overlæg.

Hvis ikke Proshop fremsender det kort du bestilte, er du i din gode ret til at - for deres regning - at sende HD5450'eret retur og få dine penge tilbage. Eller - for deres regning - sende HD5450'eret retur og - for deres regning - få tilsendt et HD4890 som du bestilte.

Fremsend gerne en note, hvor du takker dem for deres samarbejdsvillighed og at du er glad for at politi og Forbrugerråd ikke var nødvendigt.

Det her et så klokkeklart et overbrud på alle gældende regler, at Proshop med rette kan anklages for fusk, bedrageri, kald det hvad du vil.

De kan ikke "beklage" at de "kun kan" tilbyde et eller andet. Reglerne for handel, både butik men også fjernsalg, er så klare at de slet ikke har noget på det tørre. Så med mindre du begynder at svine dem til, har du en rigtig god sag.

Få det bragt i orden, og gerne med det samme 🙂

Janbau

Elitebruger
Tilføjet:
21-04-2010 01:30:14
Svar/Indlæg:
608/79
Det er godt nok for dårlig af dem , sende et forkert grafikkort kan altid ske . Men at bevist gøre det og så enda ændre på faktura .
Et Hd 5450 koster jo kun ca 500 kr og er da slet ikke i samme klasse som et HD4890 .

Har selv et hd 4870 512 og det kører godt nok til mine behov .
Du skal bare holde på din ret og kan de ikke sende et 4890 Bør de da minst sende et Hd 5850 eller 5830 Kan se at de på deres liste næsten koster det samme .

Rent ydelsemæsigt er et 5830 både lidt langsomere og hurtigere end et 4890 . Men er et DirectX 11 kort ( 5830 ) vil tro ca 8 - 12 % Langsomere end et 4890 .

Et Hd 5830 vil for Proshop ikke koste dem ret meget mere . Det koster ca 300 kr mere hos dem i følge deres prisliste .

Kan du få et Hd 5850 Ud af dem da du jo har haft en del bøvl og frustation af denne sag vil det da være godt . Måske mod et lille Tilæg fra din side .

Her er lidt testsammenligning ( Men det ved du jo sikert i forvejen )
http://www.techpowerup.com/rev...

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Janbau d. 21-04-2010 01:38:13.

Morten

Enthusiast
Tilføjet:
21-04-2010 09:33:17
Svar/Indlæg:
1/0
Hej Peter

Det lyder som om, der er sket en fejl et eller andet sted. Vi retter ikke i folks fakturaer.

Du er velkommen til at skrive direkte til mig på md@proshop.dk med dit ordrenummer, så skal jeg kigge på sagen. Har vi flere på lager, så få du naturligvis det korrekte produkt, ellers får du pengene tilbage. Jeg beklager problemerne.

mvh

Morten, Proshop

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
21-04-2010 09:40:23
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #20

Foreligger der en forklaring på hvorfor Peter har fået det forkerte grafikkort og indtrykket af at der er blevet rettet i hans faktura der ligger hos jer?

Colgate

Superbruger
Tilføjet:
21-04-2010 11:11:05
Svar/Indlæg:
162/28
"Vi retter ikke i folks fakturaer" Det er en lodret løgn. Dengang Henrik A. Sparvath blev gjort opmærksom på fejlen, blev der rettet på min faktura indenfor 1 minut.
I sendte faktisk en mail dagen før at jeg bestilt om at I havde 2 på lager.

Colgate

Superbruger
Tilføjet:
21-04-2010 11:12:36
Svar/Indlæg:
162/28
Så skal der skrives en seriøs mail til Proshop.
Wish me luck.

MazdaMadsen

Moderator
Tilføjet:
21-04-2010 11:45:07
Svar/Indlæg:
5039/109
Held og lykke, glæder mig til at høre tilbagemeldingen.

Janbau

Elitebruger
Tilføjet:
21-04-2010 11:49:20
Svar/Indlæg:
608/79
Synes det lyder mærkelig at en medarbejder fra Proshop opretter sig som bruger her på sitet for at give dig en besked .
Hvorfor har de ikke lukket sagen og sendt dig et hd 5850 istedet for er at gå i små sko og så givet dig en ordenlig undskyldning for deres fejl .

Jeg ønsler dig alt held med sagen .

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Janbau d. 21-04-2010 11:49:59.

Colgate

Superbruger
Tilføjet:
21-04-2010 12:57:27
Svar/Indlæg:
162/28
"Morten fra Proshop" er tilsyneladende Morten Duch, som er Proshop online butiks manager.

Som du siger det, så kunne det være fordelagtigt for proshop at give mig det grafikkort. Så havde de ikke været blevet hængt ud på nettet, som jeg føler at jeg er blevet nødt til, efter at jeg fortvivlet har mailet med deres serviceafdeling.

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Colgate d. 21-04-2010 13:09:13.

Johnny

Superbruger
Tilføjet:
21-04-2010 13:06:18
Svar/Indlæg:
2127/11
Jaja.. Man skal ikke undervurdere nettets magt. Nu ser Proshop da ud til at vågne i det mindste. Men for dælen da en uheldig historie for dem.

crankyrabbit

Elitebruger
Tilføjet:
21-04-2010 13:15:58
Svar/Indlæg:
7765/230
yes Proshop og Getmore er som hundelort på fortorvet, noget man går uden om og ikke ønsker at slæbe med hjem..... 🤣

krikke

Elitebruger
Tilføjet:
21-04-2010 13:20:17
Svar/Indlæg:
2335/16

Ja den er ikke hel god den der,det er ikke skide god reklame at få. :no:

Jeg håber det får en god ende for dig,i den her noget speget sag. 😕

Potteplante

Superbruger
Tilføjet:
21-04-2010 13:25:55
Svar/Indlæg:
872/67
#29 specielt ikke god raklame når det på en hardware side :)

det undre mig stadig at de opretter en bruge kun af den grund ?

er det bare mig eller er der ikke flere og flere der gør det ?
sharkgameing nu også proshop andre eksempler ?

Gylle

Elitebruger
Tilføjet:
21-04-2010 13:30:54
Svar/Indlæg:
1704/19

Håber du har skrevet til chefen og ikke dem i serviceafd... Der køres en meget stram politik i firma om hvad personal må og ikke må (ansvar og egen beslutning) , det som er sket omkring rettelse i faktura er helt uacceptabelt og noget Poul Thyregod er eneste som reelt kan gøre noget ved og sikkert også eneste som kunne finde på at smøre dig lidt for det show de har frembrunget og besvær du er havnet i.

Men i bund og grund drejer det sig jo ikke om at du bliver smurt men at du får dine rettighedder opfyldt og leveret den vare du har bestilt, en tilsvarende/bedre vare eller fuld refundering samt porto udgifter dækket til retur forsendelse af det GFX de sendte i stedet.

En skam at Proshop er nået dertil for har altid været et godt sted at handle og endda troværdigt, noget siger mig bare at der er nogle i service som enten er trætte af deres arbejde eller bare ikke har de nødvendige evner der nu kræves til netop det job.

Komplett har også.... syntes faktisk det er fint nok at de følger med i deres kunders oplevelse af dem, giver jo den reelle kundes oplevelse af en handel og ikke et latterligt spørgeskema sendt som mail efter handel.

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Gylle d. 21-04-2010 13:34:08.

Pizzadude

Redaktør
Tilføjet:
21-04-2010 14:13:56
Svar/Indlæg:
5363/442
Hvad er det præcis du vil?

Har de ikke tilbudt at du kan få pengene tilbage for kortet?

Colgate

Superbruger
Tilføjet:
21-04-2010 14:50:20
Svar/Indlæg:
162/28
"Hej Peter

Jeg har kigget på sagen. Jeg kan se du allerede har fået tilsendt en returlabel. Lige så snart vi modtager produktet sørger vi for, at du får pengene tilbage. Som det også fremgår i tråden på hwt.dk er produktet udgået, så vi kan ikke levere det til dig.

Beklager hvis du har haft en dårlig oplevelse." Skriver Morten Duch.

Jeg vil bare gerne have et HD4890, som de lovede at de havde på lager. Og som de lovede at sende.

Det her er, for mig, endt i en principsag. Der handler om at jeg som kunde ikke vil loves guld og grønne skove, og vil bestemt heller ikke trækkes rundt i manegen af et stort firma. Som har haft endeløse chancer for at afslutte denne sag på ordentlig vis. De kunne til at starte med have haft styr på deres online butik, og måske prøvet at tjekke deres vare forsendelser efter.

Nej, så jeg vil ikke spises af med at få mine penge tilbage, når Proshop har den næsvished at rette på fakturaere, for at dække over deres fejltrin.

Lohse

Elitebruger
Tilføjet:
21-04-2010 14:57:52
Svar/Indlæg:
1178/88
#33 spørgsmålet er om det kan betale sig at køre mere på denne sag. Du får dine penge retur når du leverer den. Der findes meget værre sager i samfundet, men jeg kan skam godt forstå du er frustreret.

sail

Overclocker
Tilføjet:
21-04-2010 15:03:48
Svar/Indlæg:
306/21
Først, klart nok der skal ikke rettes i faktura efter varen er bestilt/leveret.

Dernæst kan jeg ikke se du har krav på noget som helst andet end pengene tilbage. Principsag min bare røv, det er nok ikke det første firma hvis lagerliste ikke passer og nok heller ikke det sidste. Bestil dog dit kort et andet sted i stedet for at sidde og være paragrafrytter. Kunne man forestille sig at der i de salgs og leveringsbetingelser du tydeligvis har nærlæst, står noget om forbehold for fejl og manglende lagervarer?

Pizzadude

Redaktør
Tilføjet:
21-04-2010 15:12:31
Svar/Indlæg:
5363/442
#33 det kan godt være du er utilfreds, men faktum er at du ikke har krav på spor andet end at få pengene igen - hvilket Proshop jo også tilbyder..

crankyrabbit

Elitebruger
Tilføjet:
21-04-2010 15:18:47
Svar/Indlæg:
7765/230
Nu får du jo dine penge tilbage. Tag dog imod dem med kyshånd og køb det kort du vil have andet sted..Der er jo ingen grund til at svælge i den fejl længere end nødvendigt, livet er fanme da for kort til at skulle trække rundt de ærgelser tilværelsen giver i længere tid end højst nødvendigt eller???? :yes: 😛

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af crankyrabbit d. 21-04-2010 15:20:49.

mikam

Superbruger
Tilføjet:
21-04-2010 15:48:50
Svar/Indlæg:
873/25
Jeg er enig i at det med ændring af fakturaen lyder mystisk.
Men når det er sagt så tager alle forretninger jo forbehold for fejl, bla. i anførte lagermængder, så der er ikke noget at hente der. Der er i øvrigt noget der sker for mange firmaer, jeg har oplevet det både med Komplett, Fønix Computer og Elgiganten, for bare at tage de sidste :)

Johnny

Superbruger
Tilføjet:
21-04-2010 16:41:47
Svar/Indlæg:
2127/11
Fejl i lagerlister hører til dagens almindelige uorden. Hvordan faen det lykkes it firmaer at have så stort et rod i lagerlisterne, sammenlignet med virksomheder i almindelighed, ved jeg ikke. Men sådan er det, shit happens.

Hvad der der i mod ikke hører under shit happens er, at fuske med fakturaerne. Set i dét lys, ville jeg mene, at Proshop havde stået sig bedst ved at erkende at noget var gået gevaldigt galt, og sørge for at smøre dig lidt. Det vælger de så ikke at gøre, og ingen kan tvinge dem til det. Det handler alt sammen om moral. Hvis ikke de mener at det er problematisk at sende forkerte varer, og tilskære fakturaerne så de passer, ja så er de ej heller villige til at slippe lidt for atter at få et godt ry.

Derfor: du har intet juridisk krav ud over en refundering af dine penge #0. Det eneste du opnår ved at forsøge at trække den længere, er at spilde din tid. Du, og os der læser denne tråd, fik lidt indsigt i hvordan Proshop kan finde på at behandle sine kunder, og en del af os vil givetvist handle (eller nærmere ikke handle 😉 ) derefter.

Nup du nu bare de penge, og find dig så en mere ærlig forhandler 🙂

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Johnny d. 21-04-2010 19:21:38.

krikke

Elitebruger
Tilføjet:
21-04-2010 16:50:12
Svar/Indlæg:
2335/16
Enig :yes: så kan det vist ikke siges ret meget bedre 🙂

Tag nu bare imod de penge 😉 som de andre også siger du kommer ikke længer med den sag,principsag eller ej så har du ikke krav på andet.

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af krikke d. 21-04-2010 16:50:42.

colombodk

Elitebruger
Tilføjet:
21-04-2010 19:16:26
Svar/Indlæg:
826/60
#39 + 40. Enig.

I øvrigt: HD4890 er jo udgået og ikke på lager nogetsteds... din sunde fornuft burde have fået en lille skeptisk klokke ringe "Kan det nu osse passe at de har det kort på lager...?" Jaja, du ringede, de slog op på en computerskærm og var nok ikke ude for at checke om der faktisk lå to HD4890'ere på lageret... Proshop har ikke noget lager da de får sendt direkte fra de danske distributørers lager.

Colgate

Superbruger
Tilføjet:
21-04-2010 21:58:03
Svar/Indlæg:
162/28
Opgiver: Returnerer kortet. Og handler aldrig ved proshop igen.

Som en afsluttende notis til Proshop: Så burde I nok ikke omgåes loven med samme lemfældighed som det har været tilfældet i denne sag.