Fejl i lagerlister hører til dagens almindelige uorden. Hvordan faen det lykkes it firmaer at have så stort et rod i lagerlisterne, sammenlignet med virksomheder i almindelighed, ved jeg ikke. Men sådan er det, shit happens.
Hvad der der i mod ikke hører under shit happens er, at fuske med fakturaerne. Set i dét lys, ville jeg mene, at Proshop havde stået sig bedst ved at erkende at noget var gået gevaldigt galt, og sørge for at smøre dig lidt. Det vælger de så ikke at gøre, og ingen kan tvinge dem til det. Det handler alt sammen om moral. Hvis ikke de mener at det er problematisk at sende forkerte varer, og tilskære fakturaerne så de passer, ja så er de ej heller villige til at slippe lidt for atter at få et godt ry.
Derfor: du har intet juridisk krav ud over en refundering af dine penge #0. Det eneste du opnår ved at forsøge at trække den længere, er at spilde din tid. Du, og os der læser denne tråd, fik lidt indsigt i hvordan Proshop kan finde på at behandle sine kunder, og en del af os vil givetvist handle (eller nærmere ikke handle 😉 ) derefter.
Nup du nu bare de penge, og find dig så en mere ærlig forhandler 🙂
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Johnny d. 21-04-2010 19:21:38.