Ok. Så er jeg ved at have styr på min NAS, fik ordnet mit musik (og uforvarende slettet noget af samlingen d'oh!) og video. Førhen havde jeg, under "multimedia station" et link til denne side: http://forum.qnap.com/download...
Men efter at have opdateret min firmware kan jeg simpelthen ikke finde den side. Det er muligt at jeg bare er glatnakket dum og oversér et eller andet, men jeg kan ikke finde den.
Derigennem kunne jeg sætte de mapper som eks. min PS3 kunne se. Af samme ombæring figurerer min NAS ikke længere som en "server" når jeg søger på PS3'eren.
Så det er en first, at få det op at køre igen.
Dernæst.
Kan jeg, på en eller anden fiks måde, gør hele mit iTunes bibliotek (som jo ligger på NAS'en) tilgængelig for min PS3? De fleste af formaterne afvikles fint på PS3 som std. så jeg har ingen interesse i en masse 3. parts software der skal afvikles mens både NAS, PS3 og en eventuel computer skal stå at køre.
Det kunne da være ret nice eks. at se podcasts på mit TV. Men den altoverskyggende funktion jeg søger, er muligheden for at se mine TV-serier via PS3'eren på mit TV. Det samme gælder enkelte film der dog først kræver konvertering, men det har jeg styr på.