Tak for input, jeg er nok blevet lidt Intel farvet m.h.t. CPU, det er nok lidt dyrere, og der er nok ikke noget som helst at hente m.h.t. ydelse sammenlignet med en Phenom II X4 i samme frekvens område, men som sagt er jeg farvet.
Fik læst lidt op på Vapor-X kortet, og den temperatur forskel samt lavere støjniveau er præcis hvad jeg havde håbet på, så det bliver sådan et jeg går efter.
En modulær psu bliver det nok, har aldrig været den store kabel nørd, men kunne godt være jeg bliver glad for det i længden. Hvis Chieftek er i orden, napper jeg nok den Donnen linker til.
Fint med input omkring den lille SSD disk, har hørt så meget godt om Intel's 80gb, og tænkte at det skulle jeg da have, men som sagt synes jeg 80gb er for lidt, så hopper over på en ocz/corsair/kingston/crucial 120/128gb i stedet.
M.h.t køling til I5'eren påtænker jeg en Noctua NH-D14 eller en CoolerMaster V8 (som jeg har installeret i min nuværende spand og so far er ret godt tilfreds med). Og jo, lidt OC kan ikke udelukkes, selvom jeg ikke er den der absolut vil vride det sidste ud af min pc. 4 Ghz på luft lyder sjovt, og jeg kan sikkert også få det ud af min E8400, hvis ellers mobo og ram vil være med, men den kører sq ok med default settings :)
The Don, de ram du har linket til, hvor meget vil det reelt set betyde i performance? Ikke så meget pengene jeg tænker på, for selve klodserne koster det samme, så eneste merudgift er forsendelse, men timing på dem kontra Crucial jeg selv fandt og Mhz, hvad vil det give?
Endnu en gang tak for input. Keep it comming ;)
/Sneaky