Det er ikke særlig smart, at gøre noget som helst på en formodning.
Det eneste rigtige at gøre, hvis man har en ustabil ADSL-forbindelse er, at kontakte sin udbyders kundeservice, som kan fejlsøge på linjen. At man har en ustabil ADSL-forbindelse, kommer som regel af én af nedenstående 2 ting:
1. Fejl på router. (Kan du selv undersøge ved, at slutte dit modem direkte til din computer udenom routeren)
2. Kobberforbindelsen fra DSLAM til din husstand, kan ikke trække hastigheden. Dette gør forbindelsen langsom og/eller ustabil. (Dette kan din udbyders kundeservice aflæse)
Fejl på modem forekommer meget sjældent. Og når det endelig er tilfældet, er det næsten altid ret indlysende - eksempelvis hvis modemet er futtet helt af.
Summa summarum - kom i sving og kontakt din udbyder. Også selvom det kan kræve sin mand, at komme i kontakt med de(n) rette hos TDC. 😛
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Emillos d. 20-04-2010 23:23:54.