#0 690 er et rigtig godt bud, når du ikke vil højere op i pris. Man får ikke alverden i det prisleje, men 690 ser imo ud til at slå alt andet i klassen.
#6 Det er jo langt fra korrekt. Jeg har det kabinet, og der er ganske god plads. Det kan dog godt være, at man skal hive enten blæsergitret, eller sågar en hel blæser, af, før man kan få plads til et 5970. Teoretisk skulle det liige kunne være der dog.. Jeg måler 31cm fra bund til pci rammen, og et 5970 skal vist forestille at være 30,9cm. Det er dog tal jeg har et svinge med op til flere cm, så ingen garantier. 5870 har god plads til gengæld. Fra bunden af mit 5770 og ned til blæsergitret, er der præcist 12cm, og frit efter hukommelsen, skulle et 5970 være 4" længere end et 5770. Skal man stole på den målemetode, skulle der altså være mere end en cm i overskud, selv med et 5970 i kabinettet.
Nej.. Det er ikke umiddelbart plads til grafikkort der mangler i et Raven 02, selvom det dog ikke kan følge med dit 01.
De fleste, hvis ikke alle, reviews jeg har set og læst af de to Raven kabinetter, roser 02 modellen, for at have gjort op med de fleste af de ankepunkter anmelderne havde med 01 versionen. Jeg har ikke selv haft en 01'er, så det skal jeg ikke udtale mig om. De umiddelbare problemer jeg kan få øje på ved et 02 er, at det er bøvlet at hive harddiske ud, hvis du bruger harddiskburet der er i kabinettet. Det er så decideret en om'er imo. Der ud over skal man sikre sig at ens dvd drev er af den korte type, hvis man vil køre med de fire grafikkort der er mulighed for i kabinettet.
Hvis vi til gengæld hurtigt bliver enige om er, at Silverstones ide med at vende tingene lidt på hovedet, mildt sagt er genial. Jeg har aldrig haft et bedre kabinet, når man ser på hvor stille det er, ift hvor godt et airflow det har. Jeg har, nu Vcore desværre endte op med at måtte lukke, bestilt en gang støjisoleringsmåtter, og med dem i, bliver kabinettet stensikkert virkelig stille.