hmm, tror du ikke det har noget med flyveforbud´et at gøre?
jeg har tidligere fået sendt noget fra kina med dem, og det tog under 3 dage at komme herop, selvom det var weekend og der lige havde været kæmpe jordskælv i det område som tingene kom fra.
fra Taiwan ,,,,,,,,,,,,,,,,,, må jeg spørge hvorfor lige derfra 😉 jeg har selv fået sendt et jakkesæt fra New York, glemte det på hotellet 😀 der var ingen problemer, det gik sku stærkt, men nu er det jo også et stykke det skal rejse dit kort 🙂
#9 + #12 Ikke fra Leipzig... Det kom frem til DK..... Snit hastighed 14,6km/t med den korte vej, som de bruger...
- Ja, jeg synes den vognmand skal skydes...
Var det ikke for flyforbudet tager det somregl 2 dage med express..... Der er bare mange som bruger den som undskyldning til at slappe af for noget som ikke er aktuelt...
---------
Goodt nyt, stod op syg i morges, har det godt nu.... men er hjemme framfor påp DTU, og der står der kommer pakke ❤
#14 haha, ja kan sgu godt være at det er tilfælde.... men nej, ville nu hellere være på studiet... Ved hvilken byrde det giver mer at læse op.... 4 timers forelæsning i matmatik er meget at miste.
Så er der nyt :( Kan forvente at kortet dukker op kl.17 :( Fik SMS i morges og glædede mig meget, én trøst på at ligge forkølet og pimpe løs af solbærsaft i håb om at komme tilfods igen...
Så har jeg fra kl.18 til kl.20 realistisk set, til at lære grafikkortet og soften at kende udenad, perfekt 🤣
EDIT: Dog enormt sød og behalig kundesupport jeg fangede på telefonen 🙂
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af M.Beier-old d. 22-04-2010 13:04:28.
DHL har lige i telefonen enten lodret løget, eller også er det løgn hvad der står på deres hjemmeside....
Afgået fra DHL Lokation i Leipzig - Germany Uanset hvor meget sprogspasser man end måtte være, så betyder det den har FORLADT stedet...
I telefonen påstod DHL at den var med FLY fra Leipzig, og det var årsagen til den lange tid.... men så er den FORHELVEDE heller ikke afgået !!!!!!
Klokken er 17:45, klokken var 10:02 da DHL sendte sms om NU KOMMER DNE NU KOMMER DEN.............. Fra kl.9:42 var den på vej direkte mod mit hjem...
De LEDE SATANER ER FULDE AF ....
Klokken er 18, jeg har end ikke fået frokost endnu da jeg skal afsted og købe, fordi de sataner bliver ved med at sige lige omlidt
EDIT: Hvorfor pisser det mig af??? Desperation for at få hardwaren???? Nej, det forventes at jeg i overmorgen skal være EXPERT i det, vide ALT, når man imorgen er henholdsvis på fly, og på DTU.... Så giver det ikke ret meget tid til at lære alt for at leve op til alles forventninger, grrrr
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af M.Beier-old d. 22-04-2010 18:00:21.
Kan vi forvente du er hjemme om ca en halv time til at modtage pakke på din adresse..
Selvfølgelig er jeg hjemme når der kommer post (:
Ja fedt man :P
dagen efter.. Ringer de til en og brokkre sig over man ikke var hjemme, selvom jeg ikke har været uden for min dør, så de har ikke engang valgt og ligge den hos blockbuster som er liiige ved siden af, nej nej (: En lille køretur til herning er da perfekt for at hente den.. Idiot firma.
#23 De erkendte efterfølgende i senere opkald at det måtte være en fejl.... Afgået fra lokation betyder den er på vej med transport til næste lokation...