Hej vil bare høre om man skal have physx ativeret eller ikke når man kører en 3Dmark vantage? Har en gang været nr. 10 herinde, indtil en bruger skrev at jeg skulle deaktivere physix, Og så gav det et mindre resultat. 😕
Med Physx aktiveret får du et bedre resultat, fordi det hjælper cpu'en med nogle beregner (tror jeg), men jeg er af den holdning at du da bare skal aktivere det hvis du kan. Kortet er jo lavet til at understøtte det så hvorfor ikke bruge det?
ved ik med reglerne her inde men andre steder som på fx hwbot der må man ikke have physx slået til da det som sagt hjælper cpu'en med beregninger. Dette er gjort ulovligt af den simple grund at det jo kun er nvidia gfx der er kompatible med physx så det er "unfair" eller snyd over for folk der bruger ati + at man ikke kan sammenligne scorene. så derfor: til test og sammenligning -> deaktiveret til spil og andet ikke konkurrence prægede ting -> aktiveret
som nightbreaker også siger vil din score højst sandsynligt ikke blive godkendt hvis du har det aktiveret.
Kan ikke finde den mere. Har en gang spillet mafia 2 dengang, og det er den eneste gang jeg har set det Physx kort jeg brugte (gt 8800) røre på sig. Så det er nok begrænset hvor mange spil som understøtter det.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af superman d. 18-10-2012 17:27:16.