Selvom jeg ikke "spiller" så meget, så er det hér jeg tilbringer en del stille stunder for mig selv: 😛
Kunne dog godt bruge et par 30" skærme. Jo mere jeg leger med Ps, Pr og især AE, jo mere savner jeg skærmplads. Jeg aner ikke hvorfor, men måske det er "mere vil ha' mere" der spiller ind.
Det tog mig også kun ca. 15-20 sekunder at få billedet i kassen. Men det ligner ret godt. Normalt ligger der miniDV bånd, CF kort og tomme cigaretpakker over hele bordet. Oftest står min Wacom lige foran musemåtten, men har ikke rodet så meget med Photoshop på det seneste 🙂
damn der orden på de fleste af jeres skrivebord.. hmmm skal nok tage et af mit når jeg engang får ryttede en smugle op 😳 syntes dog det sjovt der ikke er særlig mange af jer der har headsæt hængende ?
#43 jep den gamle bliver for varm om sommeren så det er nødvendigt, den nye bliver så lækker at jeg bliver nød til at ku ind(der kommer vindue i) men det er jo os rart at ku stikke en finger/hånd ind og pille 🤣
#47 varmen er ikke noget problem for mig med vand, jeg gør det ganske enkelt bare fordi jeg bedre kan lide udseendet af den, det er nemmere hvis man lige skal pille ved et eller andet også larmer blæseren på siden ikke 🙂
#55 Ja man skal jo kende sin plads 😛 Ej de har faktisk begge to kontorstole, men dem har de sat ved spisebordet i stedet fordi de ikke rigtigt kan li´ dem 😉
#69 *mmmmm* eyefinity! jeg har selv lige bestilt mit setup igår ... dog ringende kæresten lige og sagde at vi fik lavet nyt badeværelse fra mandag af, så jeg venter nok lige med at sætte det op ... skal REIII skal også lige lande først før de sender noget 🤣
Jeg har lige fået sat mine computere op på bordet. Jeg var røv træt at alt det støv de samlede nede på gulvet, jeg var nød til at gå ud i værkstedet og puste dem igennem en gang om ugen 😕