#45 Hvorfor gå så meget op i 3dmark? Med mindre dit primære mål er at slå rekorder, er det jo bare en benchmark. De er kedelige at spille 😛
#46 Det er sguda surt, hvis problemerne med moddede drivere rammer et af de spil man gerne vil spille. ..også selvom det spil er noget gammelt lort 😛 Jeg er eksempelvis selv muggen på ATI, idet jeg tilsyneladende ikke må vælge en ordentlig opløsning, eller 120Hz, når jeg spiller Battlefield 2. Så jo.. Det argument kan jeg da føle et eller andet for 🙂
Men det er altså et begrænset antal spil, og kun ældre, der volder problemer? I så fald er det, imho, stadig en rimelig gangbar vej. I hvert fald ift hvis man skulle overveje et 480. 470 virker ganske ok, og er ej heller prissat af en mongol.
TSSAA er for mig ikke væsentligt, og jeg bilder mig da også ind, at tilhængerne af physx hellere vil physx'e, end se på TSSAA.
Alt i alt: du skal ha' tak for fin update 🙂 Lang smøre synes jeg ikke at det er, men informativ så det basker. Næste gang physx diskuteres, ved jeg da i det mindste, at der er nogle forbehold.
#48 Pt kan man, med de billigste kort, få 5850 + 5970 for samlet 6119kr. Det svarer til en merpris på @ 11%, og det er jeg ret sikker på, at et par 470'ere ikke kan nøjes med i ydelsestab. Til gengæld løber der så et merforbrug på, hvad jo pisser mig gevaldigt af.
Nå men, til det - for mig - vigtigste: jeg vil fremover forsøge at lure frameraten på de dersens Fermikort. Hvis du har ret, og det plejer du at ha', peger det i retning af, at mit næste grafikkort meget vel kunne blive en form for revideret Fermi. Jeg vil sgu langt hellere have en stabil framerate, end en der stiger og falder (indenfor rimelighedens grænser naturligvis 😛 ). De skal bare liige ha' lidt bedre styr på strømforbruget og priserne, så vil jeg alvorligt overveje situationen. En stabil framerate er i dén grad en "kvalitet" jeg er villig til at betale for. Props til Nvidia på den konto :yes:
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Johnny d. 25-04-2010 03:13:39.