yeah.. og det bliver sweet 🙂 Så må man bare håbe de kan holde sig på benene i så lang tid som muligt 🙂 lidt nederen hvis der bliver KO alt for tidligt 😉
Ville gerne, men er blevet så skuffet hver eneste gang der har været "boksebrag". Så jeg ender nok med at se opsummering på Youtube. Kr. 500,- er stadigvæk lidt for meget til at jeg gider den slags. Men ellers spændende nok, hvis bare kampen er værd at se på.
Ny Skribent
Tilføjet: 24-04-2010 21:40:57
Svar/Indlæg:
5679/460
6# jeg mener vis det er over 10 mennesker tælles det som en Offentlig Fremvisning og så skal du betale mere :) ...ellers er det ulovlig og du ka blive retsforfulgt vis de finder ud af det ...så lad os håbe de ik tjekker det her offentlige forum
#19 hvad er dog det for noget forbandede vrøvl... så længe der ikke er adgang for alle og enhver direkte fra gaden..eller betales for at komme ind og se.. kan du da have alle de gæster du vil have i den kælder..Privat område og derfor ikke offentlig fremvisning.. :no:
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Pizzadude d. 24-04-2010 22:00:54.
Ny Skribent
Tilføjet: 24-04-2010 22:07:39
Svar/Indlæg:
5679/460
21# lsæ du hellere lige det med småt når du bestiller :) ...mener det var ved Calzaghe kampen en af mine venner havde 20-30 venner hjemme og så en projekter ...han blev pågrævet og betale som vis han var en sportsbar :) og det er altså ik 500kr de betaler :)
#21 Hvem fanden hænger sig i deres lorte regler?? det er sq da hans hjem, hans kælder og hans TV og manden er vel herre i sit eget hjem og hvem fanden manden invitere indenfor til kaffe og kage rager sq ikke dem, så længe han har betalt for den. så fuck det!!
skal ikke selv se den er for nærig og ikke kessler fan 😀 men jeg ville skide på deres regler!!!
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Sjakalen d. 24-04-2010 23:22:30.
Det var fandme godt Kessler vandt! 🙂 For ham var det liv eller død for hans karrier og super six. Og så kan den selvglade englænder også lære noget af Mikkel 😀
jeg har set mange kampe, og har selv dyrket kamp sport 🙂 det eneste jeg har at sige om den kamp er at, du kan kun forlange at et menneske gør sit bedste og det må jeg sige Kelsler gjorde, han gav sig 100 % og viste en anden side af sig selv
ja en kanon fed kamp. så den via nettet også.. dog med reklammer ved hver pause. lidt irriterende. men perfekt lyd og billed. og gratis hehe.. troede egentligt ikke det var lovligt at streame på nettet ? var en tysk side med en masse sauerland reklamer all over.. men fedt nok. nøj hvor var det spændende specielt i de sidste omgange.. troede kessler ville få tæv de sidste 30 sec lol
Spændende kamp, men har det lidt ambivalent med boksning
På den ene side er jeg fascineret af det dyriske aspekt i sporten, denne tilbagevenden til urinstinkterne. På den anden side, finder jeg det absurd at to mennesker konkurrerer om at tilføje hinanden hjerneskade.