Jeg ville lige dele min glæde med jer alle, jeg har lige modtaget min HP envy 15 med en I7 cpu og et HD5830 kort i og den er nice må jeg indrømme. den bliver en smule varm men ellers kører det super.
Jeg skal dog i den forbindelse spørge om der er nogen der kender et link til en side med info om hvordan man skifter HDD i denne type maskine. Jeg har ledt alle mulige steder på nettet unden held til at finde noget info.
Jeg har en SSD disk jeg gerne vil smide i den istedet for den standard 320Gb 7200 der sidder i.
Ja så blev nogle af mine spil installeret på den bla. call of duty MW2 og Age of conan og begge spil performer nice med alt øjeguf og fuld opløsning 1920x1080 ligger generelt omkring en 30-40 FPS hvilket er fint med mig.
Generelt performer den rigtig nice i de spil som jeg har installeret og den støjer generelt ikke så meget, en lille smule end min Alienware men den er trods alt og noget mere kompakt end min alienware.
Ja det er jeg også spændt på dom den bliver for varm hehe. Men jeg har ikke tænkt mig at sidde udenfor og spille der hvor jeg skal bruge den er der enten aircon eller andet der holder det hele koldt.