Elitebruger
Tilføjet:
26-04-2010 12:57:50
Svar/Indlæg:
1107/258
hey hwt. haft indbrud igen. 3 gang siden jeg flyttede til Taastrup (2,5 år siden) - i kælderen altså. på trods af at man skal bruge 3 ´forskellige nøgler til at komme ind til lige mit rum.
væk er 19# samsung tft. samt en masse andet, ikke gjort det hele op endnu, tror også de har nuppet 2 flyttekasser med dvd film >.< lidt hardware etc.. godt man ikke havde smidt sit øl lager derned (under sengen) ^^
men hvor nederen er det lige. specielt fordi at de har lavet låse systemmet om, så jeg ikke engang kan komme ind i kælderen, da jeg ikke har fået en ny "brik" til låsesystemmet... 🤣
men ok. et hurtigt slav på tasterne så er det vel omkring 5-6000kr fra nypris af der er væk.. men fuck det. er jo i kælderen for en grund, bliver ikke brugt og kommer sikkert heller ikke sil det
SÅ tænkte jeg at ringe til politiet. (ingen resoucer) nu det var 3 gang kunne man ligeså godt prøve. specielt fordi der var efterladt en lille skammel de har brugt til at kigge ind i mit rum.. tænkte lige C.I.S. og fingeraftryk hehe,, men fools on me,,
MEEN de gav mig da en ide med lidt overvågning
nu er spørgsmålet så..:
enten kunne jeg smide en stor sur sulten hund ned i kælderen, men den ville nok dø hurtigt helt alene uden noget,
ELLER få noget overvågning AKA skjult kamara evt med batterier der kun skal optage når der sker en form for bevægelse eller lys bliver tændt. er dette muligt ??
håber nogle kan anbefale lidt sjov så maan måske kan fange de røvhuller og gi dem en kæmpe røvfuld, tage deres pung og evt plaanlægge indbrud hos dem selv. hehe 🙂 ideen lød ellers god. eye for an eye ikk..
bumbum
Drunken
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Teresa d. 26-04-2010 13:03:48.