#5 er det ikke kun klar til trådløs mener bestemt sætte kræver noget ekstra for at kunne.. har nemlig selv kigget en del på det. og til den pris er da klart noget af det bedst du får.. ! :)
Havde bare overvejet om man skulle 🙂 Har et par cerwin vega 12" højtalere, som er fint til mit forbrug. Faldt bare over at det var så billigt, og ville høre om det var noget der kunne bruges. Man bliver altid fristet af billige ting.
#0 Synes det ser fint ud. Du skal være opmærksom på at sub'en går helt op til 160 hz, derved skal den stå oppe foran for at det ikke lyder underligt. Det er først ved 80 Hz og nedad at man ikke kan høre hvor den står henne...
Jeg synes faktisk det er utroligt meget anlæg for pengene. Mine reolhøjtalere kostede 6k stykket - for 9 år siden (men heller ikke det billigste mærke)
Med mindre de højttalere kører på batteri, hvilket bliver dyrt og irriterende i længden, så skal der da strømkabler til dem alle sammen og det bliver da også nok rod.
Jeg vil sige det er svært at sige om det er et godt tilbud. hvordan er lydkvaliteten og hvad passer til dit behov? hvordan er dvdafspilleren når den skaler op til 1080? og kan du overhoved bruge en dvdafspiller og var det måske ikke en med BD som ville være mere nærliggende? stil selv flere spørgsmål....
#11 Det ved jeg 🙂 Men køber den ikke. Er fint tilfreds med mine højtalere, som lever op til mit krav. Men jo en BD player ville være at foretrække, men igen man kan jo få en PS3 til det formål.