#5 Når jeg går ud og offer så mange penge på en maskine, så vil jeg gerne kunne spille spil der udkommer i år og gerne også næste år, derfor betyder gfx kortet en del for mig, jeg ønsker en pæn bærbar med ordenligt gfx kort...
Alienware, Asus og MSI gamer serie er alt for bling bling til mig, så tiltaler HP langt mere min smag...
Mac er helt sikkert en lækker maskine, men den understøtter ikke blu-ray medmindre jeg installere windows på den, og da jeg ripper alle mine blu-ray film ned på min nas server, ja så er det en vigtig del for mig, også fordi at alle mine rip tools kun er til windows...
Jeg er amatørfotograf og har en Photoshop CS4 licens til Windows, og jeg har ikke lige 13.000 kr til at købe en ny licens til Mac, jaja det er det mindste problem jeg har bare bruge gimp eller igen installere windows på min Mac...
Jeg vil gerne spille, ik alle spil fåes til Mac så igen skal jeg installere windows på en Mac, derudover vil jeg også gerne kunne spille i en fornuftig opløsning og med lidt lir slået til, og nyere spil kræver altså et lidt kraftiger gfx end et GT 330 som sidder i de nye Mac´s
Helt ærligt hvis jeg kommer til at bruge Windows mere end OSX, så er der sku ingen ide at købe en Mac...