er der nogle der har forstand på kamera over wireless da jeg har et ip kamera jeg skal bruge til noget overvågning af et kællerum no har jeg bøvlet med det i næsten 3 dage men kan ikke få den trådløse del til at virke så jeg ville blive glad hvist der er en der kan hjælpe mig min router jeg bruger er en linksys WTR54G jeg har også prøvet med en Dlink-615DIR der kan jeg heller ikke få det til at virke kameraet er et oen og manualer er ikke at finde på nettet så send min en PM med mail så kan jeg maile den til jer
#0, tror at det er noget du skal ordne i din router tast addressen 192.168.1.1 i din browser så skulle du kunne komme ind i routeren, derfra tror jeg der er en menu til netop ip kamera, har sådan en meny på min, dog ikke en linksys...
det ser heller ikke ud til at virke hvist jeg kører med netkabet på kameraet så står det standart med port 80 der virker det heller ikke men ændrer jeg til port 81 og der over så kan jeg få det til at virke med netkabet
fuck det virker nu men jeg er ikke helt klar over hvordan jeg fik det til at virke takker mange gange for hjælpen aligevel men skal nok komme med en forklaring når jeg har fundet ud af det på et sener tidspunkt fedt at det virker nu