Som i kan se på dette billede mener Easy Tune6 at min cpu bliver varm når jeg spiller Bad Company 2.. Den er viser cpu er 44 grader, dette er da ikke for varmt? hvorfor viser den så som rødt, som om den er alt for varm? undre mig lidt..
Og mit grafikkort er helt oppe på de 73-77 grader når jeg gamer, er det for varmt?
Oky, lyder sgu da underligt.. er det med standard køler? For har sådan en cpu køler her: Luftkøler thermalright ultra 120-extreme med sharccon 120mm blæser
Den skulle da gerne kunne køle den ned mener jeg..
Men prøver da lige og hente ét af de to der og se om der er forskel.
det er helt normale temps for dit grafikkort, din cpu temp ser fin ud på en luft køler, bare den ikke er mere end 65 grader i load, prøv med prime95 og se hvad den siger af max temp der, det er vist et skod program du har fundet der.
Din cpu er da kun 32 grader, det er system (sikker bundkort) der vises som 44 og grunden til det er rødt er at der er sat til at give alarm ved 40 grader. prøv at trykke på audio, så brokker han sig over dine temp..
Hey igen, efter jeg ikke rigtigt har fået løst mit problem med at min computer fryser i BC2, tog jeg et billed af den blue screen der kommer engang imellem når den fryser.. Jeg kan ikke blive klogere på den tekst og kode der står.. måske kan i?