Er det bare mig eller er HWT blevet helt ekstrem langsom efter sidste opdatering ?. Når jeg klikker på et kategori eller menupunkt tager det ca.4sek, inden der sker en reaktion og jeg hører et "klik" for det valgte menu punkt mv. Jeg bruger primært IE8, men har også prøvet siden i FireFox og Chrome, men det er lige langsomt... er der andre der har samme problemer ?.
Samme problem, dog mest udpræget i IE8, her kan jeg også vente en 3-4sek inden jeg hører et "klik" som bekræfter at der blev trykket. I FireFox virker det derimod ok.
Min forbindelse er pt belastet af et større download, og det gør den jo langsom. Men jeg har ikke bemærket nogen forskel siden opdateringen, og efter - nu - at have tjekket siden med IE8, fandt jeg ikke den store forskel på Chrome og IE.
Hmmm jeg trækker min statement tilbage ... jeg kan godt se, at når jeg klikker på en forum tråd, så går der noget tid, før den går videre ... mon ikke det er noget javascript / asp.net-kode, som IE8 ikke er heeeeelt tilfreds med?
#17: Det vil jeg også mene, efter jeg har kørt CCleaner igennem FireFox og Chrome virker det fint og hurtigt. Og med IE7 er også lidt forsinkelse, men den er kortere end ved IE8.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Reverb d. 02-05-2010 16:08:49.
Synes også det er pisse irriterende at ens login session pludselig forsvinder i FireFox. Man skriver en lang smørre og trykker send og så bliver man budt velkommen af HWT's forside uden at være logget ind.
Jeg er helt stoppet med at bruge HWT i IE6/7/8 da det er SINDSYGT langsomt, det er et eller helt andet galt med siden kode op til IE.
Sendte en PM til hwt.dk's udviklere og fik det her svar på hvorfor siden kører så underlig med bl.a IE8.
"Hej.
Vi har fået "Lightbox" til at virke igen... mange javascript fejl. Det har åbenbart gjort at der er kommet noget forsinkelse på siden forumthreads.aspx. Andre sider virker fint.
Vi leder stadig efter årsagen og andre løsninger end lightboxen."