Jeg vil gøre det kort, og kopiere teksten "Om os" fra deres egen hjemmeside. ---------------
ShopUSA's mission er at give danskerne mulighed for at købe varer online i USA - kun fantasien sætter grænsen.
Som ShopUSA bruger kan du på en enkelt måde købe varer hjem fra USA uden at bekymre dig om uforudsete fragt, told og moms omkostninger - dem kender du inden du handler online i USA ved at anvende lommeregneren øverst til højre på ShopUSA.com.
ShopUSA services inkludere:
* Synlige priser via lommeregneren - der er ingen skjulte gebyrer eller omkostninger
* Gratis modtageradresse i USA
* Betaling af told og moms til de danske toldmyndigheder
* Mulighed for at forsikre dine varer fra ShopUSA's lager i USA til din adresse i Danmark
Jeg ser det som en mulighed for at købe varer hos butikker i USA, som normalt ikke leverer til Danmark. Har jeg taget helt fejl, og er det overhoved lovligt?
#3, det er skam lovligt, så længe at man bare betaler told og afgifter... det dræber bare mange gange profitten ved netop at købe fra lande hvor tingene er billigere end i vores eget... man da der ikke er et liberalt handelssystem uden grænser er det sådan...
Jeg tror også, det er der den ligger. Det var et link jeg så i det sidste M! blad med en meget kort beskrivelse. Så var det jeg tænkte, at nogle freaks herinde fra måske kunne bruge det.
Jeg har ikke undersøgt priser eller noget andet, så det er vel i bund og grund bare til lir, at siden skal bruges?