-> #25
Det virker, synes jeg, da "ok". Men langt fra så lovende som videoerne fik det til at se ud.
Jeg har opnået de bedste resultater med naturbilleder. Eksemplet i #9 viser det ret godt. Men når det er billeder med lige linjer osv., er det mindre heldigt.
Det kan i hvert fald ikke få mig til at skifte CS4 ud med CS5, endnu. Igen, så skal jeg have Mercury i AE og en computer der kan trække det, før jeg overvejer at skifte 🙂
-> Alle
... kom i tanke om. Når jeg arbejder med "polygonal lasso tool", plejede linjen at være antialiaseret. Det ser den ikke ud til at være længere. I går kunne jeg bruge mellemrumstasten som genvej til "hand tool", men det kan jeg ikke i dag.
Der er sådan flere småting der undrer mig. Eyedropperen lagrer farven i baggrunden og ikke forgrunden. Så jeg skal hele tiden sidde og trykke på x, for at male med den farve jeg har samplet.
Content-aware healing brush er en life-saver. Den virker til gengæld som vidoerne viser, det meste af tiden. Imponerende.
Men bortset fra dét, så er der ikke de store forskelle ud over nogle småting... eller er det bare mig?