Half Life 2: Episode 3

Spil d.  06. maj. 2010, skrevet af Fonzi
Vist: 765 gange.

Fonzi
 
Superbruger
Tilføjet:
06-05-2010 19:19:02
Svar/Indlæg:
262/18
Tja, har med spænding ventet på denne udgivelse, men endnu meget lidt nyt:


På den positive side kan man nu åbenbart forudbestille det?

http://www.game.dk/acatalog/Ha...

Dog ingen udgivelsesdato 😕 Det er også muligt det er en hoax.


På den negative side går der nu rygter om, at man springer direkte til HL3 og at der ikke kommer nogen nye HL udgivelser i 2010 :no:

http://www.gamespot.com/news/6...


Hvad er jeres dom, nogle nye rygter?!


Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Fonzi d. 06-05-2010 19:19:13.
wendigo
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-05-2010 19:56:15
Svar/Indlæg:
1069/157
Half-life 2: episode 3, er ligesom duke nukem forever. Det udkommer aldrig.
Og det er valve nogle svin for.

Det er dybt latterligt at vi har (og stadig) venter på en afslutning på episode 2, som er omkring 2½ år gammel.

Når ventetiden bliver så lang, mister man sgu lidt tiltroen til firmaet.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af wendigo d. 06-05-2010 19:56:26.


Campin
 
Superbruger
Tilføjet:
06-05-2010 20:07:29
Svar/Indlæg:
347/51
agree.. er meget synd at episode 3 ikke er blevet udgivet endnu.. men på den anden side så hvis man tænker over hvor lang tid det tog at udgive episode 1 og 2, så skulle man ikke undres over det... sådan er det ALTID med valve.. Vi blev også lovet et Portal 2 men det er heller ikke kommet... Dog tror jeg ikke at de springer direkte videre til HL3 da man imo. har brugt ALT for lang tid på at opbygge en spænding med HL2 og efterfølgende episoder. Men tror ikke at Episode 3 bliver ligesom Duke Nukem forever.. for tror simpelthen ikke på valve går konkurs eller noget lignende.. så lige pludselig så ligger det nok på hylderne. Om det så er i år eller næste år må vi så se.. Men problemet bliver for producenterne af spillene af der bliver krævet MEGET mere af de spil som tager lang tid at komme på markedet.. Jeg forventer mig fx ekstremt meget af både StarCraft 2, og Diablo 3 fra blizzard, 1. fordi Blizzard er blizzard og de på trods af de malker WoW lidt meget, stadig er (imo) kongerne angående spil med mest historie bag. At så Valve ikke formåede at gøre det samme med de forskellige Half life 2 episoder, når man tænker på selve spillet kom i 2004 og på de 6 år er der det ikke færdigt endnu. og det er ikke fordi episode 1 og 2 er meget lange, da alle kan, hvis man er god til spillet og har gennemført det et par gange faktisk kan klare spillene på mellem 4-5 timer.
Men lad os da håbe Valve kommer i sving i stedet for det Zombie shit med L4D og lad os få noget Gordan Freeman! 😉


Fonzi
 
Superbruger
Tilføjet:
06-05-2010 20:36:04
Svar/Indlæg:
262/18
Umiddelbart er jeg ikke specielt imponeret af Starcraft 2, dvs. det man har set af det indtil videre... Men det er en helt anden diskussion.

Som en lille godbid mens man venter kan man downloade "Codename Gordon" en 2D pre-HL2 spil. Da udbyderen er gået fallit har Valve set sig nødt til at fjerne det direkte link fra Steam. Det kan dog stadig hentes hvis man skriver "steam://install/92" i sin browser. Derefter vil Steam hente det ca. 40mb spil ned 😛 En lille godbid.

Der er åbenbart kommet lidt nyt ud, her i marts:

http://www.tomshardware.com/ne...

Om ikke andet, virker det da ikke som om de totalt har glemt det.


Miccim
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-05-2010 20:49:23
Svar/Indlæg:
3233/128
Ja ærgeligt de går så lang tid mellem. Det har ellers været nogle af de bedste spil synes jeg... 😕


hightower
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-05-2010 01:01:50
Svar/Indlæg:
2440/66
#0 den side ser lidt for inkomplet ud til jeg ville bestille der. alene prisen -- den er jo langt højere end for de andre episoder.

men ellers enig med #1 og 4 -- når der går så lang tid så glemmer man jo efterhånden historien.