Rigtig fin test, men et par enkelte skønheds fejl så som stavefejl. Men alders en meget god test hvor der bliver gået i detaljer (i like that) og testet med flere forskellige kort. Det er noget jeg tiltider savner i andre test her på hwt.dk. Så alt i alt well done. Ang. GTX 480 er jeg rænt ud sagt skuffet og er 100 enig med din point score til GTX 480. Pris kontra ydelse er for dårlig, strømforbrug er for højt for et single GPU kort og den har tiltider besvær med at følge med ati´s kort, men det få gange er omvendt. Men alt i alt er GTX 480 ikke interesandt for mig da jeg ikke er imponeret af GTX 480 grundet pris, varme udvikling og strømforbrug specilet. skal jeg have nye kort nu bliver det hvist GTX 470. Men plannen er at vente til næste år, nvidia forhåbenligt kommer med noget bedre...og disse ord kommer ellers fra en Nvidia fanboy og af samme grund snupper jeg heller ikke ati kort i stedet for, men der i mod beholder mit sidste GTX 285 kort til efter nytår i vært fald. Detsuden er GTX 285 kort stadig fint