Splinter Cell Conviction. Agggh!

Hyggehjørnet d.  07. maj. 2010, skrevet af Kakashi
Vist: 497 gange.

Kakashi

Enthusiast
Tilføjet:
07-05-2010 12:22:52
Svar/Indlæg:
3/1
hey. alle på forumet.

jeg sidder med en kopi af Spillet Splinter Cell Conviction.( købet og betalt på steam)

ville lige kritiser og høre jeres meninger om kopi beskyttelse og den slags generelt.

spillet er ude mærket og nyder det i store drag.
dog sidder jeg på skole netværk og det gener mig at forbindelsen lagger.
når det er sagt så er det self ikke ubisoft skyld at der er lag men skolens.

men hvor for skal kopibeskyttelsen være så emsig at mit spil hele tiden Stopper og venter på response fra ubisofts server?

min kritik går lidt på moden kopibeskyttelse hånters, ikke sagt at det ikke er fair at de bruger en men at den lige frem interferer med min spil oplevelse.
som sagt så er det en lovlige kopi af spille. men jeg står tilbage men en dårlig smag i munden. og et lille håbløst glimt i øjet, at måske havde det været bedre med en cracket udgave.

dette er på ingen måde en opfordring til at bruge ulovlige software, men at jeg måske skulle cracke min lovlig udgave få at får en bedre spil oplevelse.

tak for din tid, og jeg vil gerne høre din mening.

Hilsen Kakashi
Fearless

Elitebruger
Tilføjet:
07-05-2010 12:34:14
Svar/Indlæg:
4536/104
#0 øhhh cracke en lovlig kopi købt på steam, tror neppe det er muligt.

man kan da heller ike brænde sine steam spil ud, eller kan man ???

lyder sku lidt sært det du har gang i.. sikker på at din kopi er lovlig ???

har ingen problemer med mine spil over steam i vært fald, har dog self heller ikke nogen ubisoft spil der er købt over steam, mener i vært fald ikke at mit far cry2 køre over steam.

men tja bøvlede os lidt med farcry2 selv, da jeg havde formateret 3 gang, og sku install spillet igen, så gav det også problemer under install. Men dit problem lyder lidt underligt.. 😕

Kakashi

Enthusiast
Tilføjet:
07-05-2010 12:40:35
Svar/Indlæg:
3/1
jo man kan godt lave en backup af sit spil på steam.
Og nej det er sikkert ikke muligt at cracke.

men vil nu også have starte en debat der lægger vægt på oplevelsen af kopibeskyttelse og minde på at cracke et enkelt spil.

jeg undskylder hvis dette ikke fremgik klart af mit indlæg.

Til Fearless Angel.

problemet skylde sikker at spillet skal registers via ubisofts egen server og at den jævnligt tager en online backup af min save games. denne funktion kan slås fra men det er ikke det først man tænker over.

men tak for din tid 🙂

Miccim

Elitebruger
Tilføjet:
07-05-2010 12:49:01
Svar/Indlæg:
3233/128
Den patch der er ude retter faktisk lag så har du den installeret?

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Miccim d. 07-05-2010 12:51:48.

Kakashi

Enthusiast
Tilføjet:
07-05-2010 13:05:19
Svar/Indlæg:
3/1
Steam opdater automatisk så vil jeg tro :)

Saint

Elitebruger
Tilføjet:
07-05-2010 18:06:25
Svar/Indlæg:
1971/31

Samme situation med assasins creed II, syntes det er møg bittert at de skal lave det på denne måde.... Kan ikke se idéen i det...