Advanced Uninstaller ser rigtig fedt ud. Microsofts egen uninstaller er noget hø. Man kan så downloade et lille tool fra Microsoft selv, der kan nogle lign. Men man kan ikke fjerne flere programmer på éen gang.
Dual Display Mouse Manager kan jeg godt se det smarte i. Men det var nok ikke noget jeg selv ville bruge. Man vænner sig til at der er lidt ekstra plads i højre side.
Dexpot virker lidt lige som Spaces eller Beryl?
Universal Viewer var et program jeg selv brugte meget (kan dog ikke huske om det hed præcist dét, dengang). Især fordi der ikke var "billedfremviser" og hér brillerede programmet. Det var også skidesmart til alle mulige former for dokumenter (tekstfiler) i obskure formater.
Wismouse er nærmest indbygget i Mac OS X, og jeg kan sagtens set programmets berettigelse. Jeg var ikke engang klar over, at det var noget man kom til at sætte pris på. Men efter at have leget med computere siden 1992, sidder jeg stadigvæk - instinktivt - og scroller i det vindue markøren sidder over. Det er genialt, når man har flere vinduer. Eks. Finder, hvor man sidder og overfører filer eller har Adobe Bridge på éen skærm og Photoshop på den anden.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af NoNig d. 07-05-2010 21:50:08.