10 dage til Provence, og så senere 2½ måned til grønland, men det kan vel næppe kaldes ferie 🙂 Dog håber jeg lidt på et havneophold i Canada, hvis vi er heldige.
14 dage på øland med familien i combi camp=frihed. Vi købte den sidste år efter vores telt var skyllet væk... 😀 🤣 25km2 bolig på 10 min, med komplet køkken, dobbeltseng/soveværelse til far og fruen, og ungerne har deres egen kabine 😉 , genialt med sådan en "vogn"
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Shutdown d. 08-05-2010 10:58:00.
#7 og her gik jeg og troede at vores telt var stort http://www.outwell.dk/TentMeas... men kan da godt se slet ikke kommer i nærheden af din combicamp.. 😛 😲
Rejsen går først til næste år til spanien i 3 uger, med en lejlighed som er 270 m^2, egen swimmingpool, ligger ud til stranden og ligger i barcalona, pris for hele lejligheden i en uge? 3500 kr vi er 5 personer der skal der ned og det er fandme et lækkert hus 1 plans 270 m^2 MUuuuuuuuuuuuuuuuuuums 😀 nååååeee ja, fik jeg fortalt de har 3 amerikaner køleskabe fyldt med mad + en bar med 30 flasker god sprut samt 20 kasser øl graaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatiiiiiiiis 😀
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af anru2007 d. 08-05-2010 14:47:04.
Min kæreste og jeg havde planlagt en tur til USA (Washington, NY, Orlando, Miami og et smut til Jamaica), men fordi jeg skal opereres på mandag for et nyt korsbånd i venstre knæ (for anden gang). Sætter vi den på stand-by, da jeg er nødt til at følge genoptræningen 100%. såfremt jeg vil vende tilbage til floorballspillet igen. 😕
Ditto har hun smidt pillerne, så mon ikke en lille klat kan sætte stopper for at vi kommer afsted næste år 😉
Så sommeren i år bliver en sommerhustur til Nordjylland med hendes søskende, samt søsterens kæreste.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Lohse d. 08-05-2010 12:47:27.
Skulle have været i Thailand i 4-5 uger med damen, men da hun har fået elevplads "nøjes" vi med 1-2 uger på Kreta, og så tager jeg 11 dage til Phuket med nogle kammerater i slutningen af Oktober og fyrer den af.. :yes:
#22 Du er tilgivet 🙂 🙂 Det ER altså menneskeligt at fejle. man skal bare ikke kæfte op " det er forkert, NAR!", men venligst påpege fejlen... man laver jo også fejl selv 😀 😀
Edit:
BTW. skal selv til Tyrkerland (Tyrkiet) 😀 med familien i 4-5 uger i sommerferien i forskellige byer!!. DET bliver for nice!! (Min familie er fra tyrkiet, dog er jeg født og opvokset i Århus.)
God tur herfra til dem der måtte rejse!
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Hakan1986 d. 08-05-2010 15:06:09.
Flytter måske hjemmefra et stykke tid til det midt-vestjyske.( Hvis jeg kan få arbejde i det område. Der ellers er ganske fredeligt, gider ikke det pis med kriminelle mennesker.)
Vorbasse marked, måske også, hvor jeg lærte lidt tjene penge og gå kigge på stor biler..❤ 😎
Svaret blev redigeret 3 gange, sidst af Shadowhunter d. 09-05-2010 17:39:38.