igår da jeg ville tænde min computer ville skærmen ikke tænde så tjekkede kabler og skærmen havde sågar grafikkortet ude og støve det af men intet hjalp, men det underligt var så at jeg kunne se de delte filer på pc så kommer mit spørgsmål: kan det så ikke kun være grafikkortet der er stået af?
og hvis hvordan finder jeg så et nyt der passer i mit pci slot, jeg har et asus striker extrme bundkort?
Ny Skribent
Tilføjet: 08-05-2010 20:42:58
Svar/Indlæg:
5679/460
det ka også være RAM .... :) jeg har tit oplevet at Ram påvirker ingen billed :) ...men jeg ville nok finde et andet kort og teste med :) eller teste dit kort i en anden computer :)
Du har ikke et graffikkort i PCI porten men i PCI-express porten 2.0 så du kan stortset bruge alle graffikkort :) bare ikke de helt gamle de køre PCI du kan finde et kort på SHG.dk eller komplett.dk eller købe et brugt :) EVT. kompletts Demoshop det vælter med kort lige nu :)
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Simon k.k d. 08-05-2010 22:18:36.
ja men ram burde ikke have effekt på når den loader bios der kommer slet ikke noget signal til skærmen. ja men nu kender jeg ikke lige nogen som har samme type og som er villig til at lade mig låne det desværre
jo ramne har effekt fra start af :) Prøv at tage det ene ud og kun prøve med 1 ramstik af gangen og så skifte om så du prøver dem begge hver for sig :)
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Simon k.k d. 08-05-2010 22:19:31.
okay men jeg syntes bare det er underligt at den så godt kan start op (ved jeg fordi jeg kan tilgå filerne på pc´en) så burde den da ikke kun start windows right?
#7 nu er min pc jo ca. 4 år gammel så vil ikke ofre det vilde på det.
jeg har kigget på dettet kort: http://www.komplett.dk/k/ki.as... der står det er PCI Express x16 og det er mit gamle også men tænkte mere på om det er ændre på stikken siden? eller vil den passe i mit slot
Snup det 4770 som de andre også siger. Det yder lige så godt, eller bedre end 8800gtx. Og så bruger det kun et minimum af strøm, og koster meget mindre. 😉
Moderator
Tilføjet: 11-05-2010 14:46:26
Svar/Indlæg:
5039/109
Jeg har prøvet at google lidt omkring PCI-e portene på 680i chipsettet, men kan ikke finde ud af om det er version 1.0a eller 1.1, da det måske vil gøre en forskel om dit nye kort vil virke eller ej. Nogle har haft problemer med 2.0 kort i en 1.0a port.
Måske der er andre mere kyndige googlere der kan svare.
så har jeg fået den hjem men det virkede ikke fandt også ud af noget underligt når jeg ikke har sat strømkablet på gfx kører blæseren men når jeg så sætter strømen til den kører den ikke. jeg har også tjekekt om der kommer strøm igennem stikkenede og der kommer 50 volt igennem hver 2 ben som sidder over for hinanden, så det burde vel være fin