Dejligt at læse at der sker lidt, har også en fornemmelse af at der sker mere i kulisserne end i lige vil frem med 🙂
Selvfølgelig skal der også være rimelighed i tingene, ingen er jo tjent med en nazi-mod eller lignende, men lidt mere rygrad på forum end det er nu kunne være rart.
Hvad i alverden har det ene med det andet at gøre ??
Jeg påpeger bare at jeg synes det er langt ude at du er nødt til at bruge engelske ord i en overskrift når der faktisk findes ganske fine danske ord det betyder det samme, og så vil overskriften samtidig se langt bedre ud. Det er fint nok i unge knægte kan en masse fine engelske ord, men når I ikke engang kan finde ud af det danske, så står det sgu da skidt til.
Og ja jeg mener I, da det er desværre er bevist at danske unge er blandt de ringeste i EU til at skrive og stave.
Nu er der heldigvis mange der er enige med mig i denne tråd, og hvis du vil tages seriøst som crew, så kunne du måske tage noget at kritikken til dig som jeg tror Polarfar har gjort, i stedet for bare at hidse dig op. For ærligt talt, så kan du hidse dig nok så meget op, det rager mig en høstblomst.
#Alle
Jeg ved godt jeg kan være et brokhoved, og alting.
Jeg ser bare gerne at man holder sig til det danske sprog så vidt det er muligt (mit eget lille korstog 🙂 )
Og endnu vigtigere, selvfølgelig skal der være plads til nye brugere der stiller de samme spørgsmål igen og igen. MEN, kunne folk nu bare lære at gøre en lille smule hjemmearbejde først. Det er så meget sjovere at hjælpe en person der har gjort sig lidt tanker, end endnu en person der skriver noget i retningen af "Hjælp, har 5000,- til ny PC - find den til mig."
I øvrigt synes jeg også ideen med en intro-mail kunne være en god ide 🙂
Helt enig med det tragikomiske.
Som jeg tidligere skrev, når folk forsøger sig at være lidt seje med nye engelske udtryk de har lært, og så fejler totalt.. Så kan man satme sidde og krumme tæer 🙂 hehe
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af tom81 d. 09-05-2010 15:39:32.