Ny medieboks, men hvilken ??

Media Center d.  09. maj. 2010, skrevet af simsondegn
Vist: 1951 gange.

simsondegn

Elitebruger
Tilføjet:
09-05-2010 10:29:23
Svar/Indlæg:
358/92
Hejsa derude.

Søger en anden medieboks, da min WD TV ikke kan afspille kapitler fra ISO.

Derfor søger jeg en anden boks, som skal kunne afspille kapitler/dvd-menu.

Hvilken skal jeg vælge ??

Mads
TestLab81

Overclocker
Tilføjet:
09-05-2010 10:39:44
Svar/Indlæg:
632/27
Popcorn C-200 er mit bud - jeg overvejer selv at købe den 🙂

Men om den kan afspille kapitler - der skal vi nok have en med erfaring på banen.

Fonneren-

Elitebruger
Tilføjet:
09-05-2010 10:41:27
Svar/Indlæg:
2235/138
Syntes da ellers nok at folk har kunne afspille kapitler fra den .... Har du prøvet med den nyeste Firmwirer ?

simsondegn

Elitebruger
Tilføjet:
09-05-2010 10:48:42
Svar/Indlæg:
358/92
#2 Det er den gamle WD TV dvs. IKKE live versionen.
Har søgt på nettet og mener ikke den kan afspille DVD-menu fra Dvd-rip (ISO)

Fonneren-

Elitebruger
Tilføjet:
09-05-2010 11:00:38
Svar/Indlæg:
2235/138
Derfor er der da stadig kommet ny Firmwire til den gamle version, Live eller ej.

simsondegn

Elitebruger
Tilføjet:
09-05-2010 12:50:11
Svar/Indlæg:
358/92
Har opdateret den til nyeste firmware, men det er ikke som jeg drømmer om.

Vil gerne have den viser dvd-menuen, ligesom man kender det fra en dvd-maskine.

Har mange dvd'er til ungerne der indeholder kapitler og vil gerne have, man kan trykke " vis alle afsnit ". Det giver an dejlig ro i huset 😀

Det kan jeg bare ikke få min WD TV til og derfor skal den en ny på banen.

Mads

PearsonDK

Elitebruger
Tilføjet:
09-05-2010 15:03:19
Svar/Indlæg:
763/46
Helt sikkert Xtreamer.. Har lige skiftet til den fra en WD TV LIVE..

Der kommer aldrig dvd menu eller ordelig kapitel inddeling på WD.. De vil ikke betale for licens til det..

Men er selv helt vildt glad for min Xtreamer, der er mulighed for alt, og prisen er yderst venlig www.xtreamer.net ellers sælger komplett og dustinhome dem også..

bamselinen

Elitebruger
Tilføjet:
09-05-2010 15:14:16
Svar/Indlæg:
2145/218
Jeg tror også jeg ville vælge en xtreamer den virker som et rigtig godt helstøbt produkt.

Fearless

Elitebruger
Tilføjet:
09-05-2010 16:08:26
Svar/Indlæg:
4536/104
Vi mangler helt klart nogle flere test af media streamere her på hwt.dk...

jeg købte på anbefaling fra en ven da jeg valgte min, så håber den blir go, modtager den her på mandag regner jeg med, valgte en AC ryan mini , eller hva pokker den nu hedder, men ved ikke lige om det ku være en løsning for dig #0.

kender ikk detaljerne og forskellene på de media streamers man ka få.

Ved bare at den ac Ryan skulle kunne hvad jeg kræver, så håber bare at det kommer til at spille max. syntes ikke lige jeg havde råd til en popcorn, eller en anden af de dyere modeller. 🙂

N/A

Enthusiast
Tilføjet:
12-05-2010 12:14:09
Svar/Indlæg:
221/2
Jeg er rigtigt glad for min popcornhour (den helt gamle) som stadig afspiller alt hvad jeg kan finde på at smide efter den, uden nogen form for problemer. Og det faktum at de (syabas) udvikler så meget til den hele tiden er rigtigt rart. Hele det community af udviklere, som laver spændende ting til dem, er også lækkert. 🙂

Fearless

Elitebruger
Tilføjet:
12-05-2010 12:19:22
Svar/Indlæg:
4536/104
Well har rodet med min AC ryan Playon HD mini, i over 1 dag nu, og må erkende at jeg tror den ryger lige lugt retur.

det er godt nok det rageste lort.

1. den vil ikke afspille mine avi filer.

2. den vile ikke afspille mine divX filer.

3. den crasher ret ofte, og er lidt sløv en gang i mellem.

4. Den kan ikke afspille mine VOB filer ordentligt.

5. køre med nyeste firmware, og alligevel har jeg læst mig frem til at der kun opstår flere og flere ting de ikke kan afspille og har problemer med, også selv i de nyeste firmwares.

6. Den er umulig at søge noget som helst frem på, og der er ingen mappe inddeling, filer , både film og musik vids og div andre ting ligger ret blandet, også selvom de ligger i mapper opdelt på den hdd der er sat til. = et mega rod at sidde og sku rode med foran flimmeren.

PT. MEGA skuffet. og enten har jeg fået en mandags model der er i stykker, eller os er det her fanme det rageste lort jeg længe har set. 😕

Jeg er ret så skuffet, og iriteret lige nu. :no:

Overvejer stærkt om man ska forsøge sig med WD TV live i stedet, den bør ku hva denne fejler ved.