#13 Nej nej selvfølgelig ikke, det er jo lige netop det jeg prøver at gennemskue, altså om iPad er noget man køber for at få dækket et reelt behov, eller bare noget man køber, selvom underholdning i min verden også er et reelt behov. 🙂
Status er selvfølgelig også et reelt behov for mange, så selvfølgelig dækker den et reelt behov, jeg mener bare at folk måske er knap så ærlige over for sig selv, med hensyn til hvilke behov de får dækket ved at købe en iPad...
Det er selvfølgelig mere et filosofisk/psykologisk spørgsmål end det er et tech spørgsmål, men der er jo lidt crossover da man godt kunne forestille sig at det var tekniske behov iPad'en dækkede. 😉
Med hensyn til de tekniske behov er det jo så, at jeg mener at der er andre der klarer opgaverne bedre end iPad, måske også fordi det eneste jeg tror jeg ville bruge en smartpad til ville være til at læse på, hvortil der jo kræves e-ink.
Men hvis jeg skuer ud i fremtiden, har jeg den her nagende fornemmelse af en masse iPads der ligger og samler støv i en eller anden skuffe. Men vi får jo at se 🙂