Nope har ikke lige det der problem, men har et langt langt værrer problem, er fan af bf serien, og har altid spillet meget bf , på nær 2142 og bc1, da jeg ikke ku fordrage 2142 og bc kun fantes til konsollerne. Men bort set fra det, så var jeg i clan i BFV og BF2 osv, så er ret hæftig BF fan.
Anyways mit problem er at efter install og opdatering, så vil den slet ikke logge mig på EA online registrerings servere.
den siger ikke forkert cd key eller noget som helst andet, den siger bare failed to log in, try again later, eller sådan noget crap.
og tro mig har forsøgt mange gange, så det er sku ikke bare noget den lige siger 1-2 dage, købte spillet lidt efter det udkom, og havde problemet der, ringede til EA, gav dem min cd key, osv osv osv derefter forklarede de at det nok var deres servere, da de havde haft en del problemer med dem, ved ikke lige om de mener log in serverne eller hva de mener men hva pokker. det her skete for 1-1½ mrd siden, og jeg brokkede mig, ret vildt til dem i ca 3 uger i streg. Så blev jeg til sidst så gal at jeg afleverede mit spil tilbage, og fik det refunderet. MEN , dum som jeg åbenbart er, troede jeg så her over 1 mrd efter at jeg kunne købe spillet igen og at problemet så jo nok var løst , og hva sker der når jeg forsøger mig med at komme online igen, samme fejl som før, diff cd key, same install (fik det vist aldri afinstallleret før) men anyways, prøver en clean installl igen, og virker det ikke denne gang, så ryger det lige lugt tilbage i hovedet på dem igen og så ka de sku rende mig et vist sted.
Btw. PB er opdateret, og det er selve BF BC2 også. 😉
#0 sry at jeg skriver det her, men siden du/i sikkert ved noget mere om problemer/løsninger til det her spil end jeg gør, så håber jeg i har nogle råd, eller en løsning. 😕