Mobilt bredbånd TDC

Software d.  11. maj. 2010, skrevet af bullerfnis
Vist: 803 gange.

bullerfnis

Superbruger
Tilføjet:
11-05-2010 23:26:58
Svar/Indlæg:
71/9
Jeg har en HP G7000 bærbar, hvor der er købt et TDC mobilt bredbånd.
Dette skulle være Plug and Play, men det kommer ikke frem når det sættes i usb port. (drivere bliver ikke indlæst).
Jeg kan høre det bliver detekteret, men det giver bare fejl i enhedshåndtering (gult udråbstegn). om at drivere ikke er blevet indlæst.
Firewall og antivirus prg. er deaktiveret.
Nogle gode råd hvad der kan blokere.
OS Vista 32 bit.
PS. har prøvet på andre comp. der virker det.
MuhammadMJensen

Overclocker
Tilføjet:
11-05-2010 23:39:17
Svar/Indlæg:
1019/39
kan du se det i denne computer ?

ellers kunne det måske hjælpe at downloade det der logon program til det, og du har vel prøvet at genstarte computeren ?

har også selv prøvet at have lignende prob. før, men det virkede for mig ved at ikke have modemmet i når computeren startede og så sætte det i og vente til det selv åbnede...

N/A

Enthusiast
Tilføjet:
12-05-2010 12:08:40
Svar/Indlæg:
221/2
Sommetider kan det også hjælpe at slette enheden fra enhedshåndteringen for derefter at lade den detecte den igen.

A-ziDe

Nørd
Tilføjet:
12-05-2010 18:03:33
Svar/Indlæg:
69/6

jeg skal lige høre.. når du sætter den i så siger du den finder noget men fejler...

har du prøvet at kigge i "denne computer/computer" for at se om der ligger en flytbar disk?

hvis der gør skal du installer software der fra... hvis ikke så ja skal du hente software fra http://kundeservice.tdc.dk/pri...
dog skal du også være opmærksom på hvilken modem det er du har..

hvs du slet ikke kan få det til at virke skal du ringe til 80808020 mellem 8-17,30 alle hverdage helst inden klokken 16 da tdcs teknisk support er gået der.

hvis det lykkes dig at få det installeret men derefter får en fejl kode af en slags når du skal connect kan du søge på google " dun 719 " så får du en hurtigt guide i hvad fejlen betyder

held og lykke med det...

bullerfnis

Superbruger
Tilføjet:
12-05-2010 22:14:13
Svar/Indlæg:
71/9
Hej. Har fået det til at virke, det var nogle enhedsdrivere i Win, som var korrupte.
Jeg brugte prg. fixit fra microsoft.
Ellers tak for hjælpen.