HD Camera til webcast

Diverse d.  12. maj. 2010, skrevet af Jam The Man
Vist: 433 gange.

Jam

Elitebruger
Tilføjet:
12-05-2010 21:31:37
Svar/Indlæg:
976/138
Hej All

Jeg har af min arbejdsgiver fået den opgave at finde et godt kamera til virksomheden. Kameraet skal primært bruges til at optage foredrag, workshops og andre events som virksomheden står for. Materialet skal distribueres som webcast, og noget af det skal samtidig være tilgængeligt på deres hjemmeside. Der er altså et vidst krav til en god kvalitet, både i billede og lyd, da det er noget der er et meget stort publikum på, et publikum fra hele IT branchen, som jo også har øje for kvalitet.

Jeg har selv kigget lidt omkring på nettet og kan se de fleste producenters bedste camcorders ligger på en pris imellem 6k og 9k, som vidst er en pris de er villige til at give. Det skal altså ikke være professionelt udstyr til langt over 10k, men noget der kan levere høj kvalitet alligevel.
Selvom fx Samsungs nye modeller med SSD (64GB) lyder rigtig fristende, tror jeg der skal være fokus på meget plads frem så hurtige diske, da der gerne skal kunne være til 8-10 timer på kameraet i højeste kval. Og så må det selvfølgelig gerne have så lang batteritid som muligt.

Nogen kendere her på siden der kan komme med et par gode bud?
Som gerne kan fåes på markedet NU, da det skal bruges første gang torsdag i næste uge...
Jam

Elitebruger
Tilføjet:
13-05-2010 17:55:22
Svar/Indlæg:
976/138
*Bump*

Hvis nogen har nogle bud på det kunne jeg godt tænke mig bud i prisklasserne max 4k, max 9k og max 15k...

TestLab81

Overclocker
Tilføjet:
13-05-2010 18:01:43
Svar/Indlæg:
632/27
Sanyo HD2000

http://www.edbpriser.dk/Produc...

SUPER kamera

Jam

Elitebruger
Tilføjet: