Jeg står med et mega træls problem. Igår forudbestilte jeg starcraft 2 ved blockbuster og fik min nøgle og installerede starcraft 2 beta. Serveren var nede igår pga. patch - helt ok med mig. Men så når jeg vil spille her idag bad min battlenet acc. som jeg bruger til wow og starcraft 2 beta om "Authenticator Code". Det er en slags nummer 2 password man kan sætte på men det har jeg aldrig gjort og vidste heller ikke hvad det var før nu. Hvad skal jeg gøre? Nogen der har været ude for det samme? Det er mega træls når man lige har fået beta til starcraft 2 og man betaler pr. månede til wow at man ikke kan spille det...:(
1# Nej jeg har aldrig kendt til det før nu, fået noget tilsendt eller NOGET som helst. Det virkede fint igår, kun her til morges den lige pludselig spørger om det. :S Jeg forstår det ikke. Kan det være en der har hacket mig?
havde samme problem.. ringede ind til dem... skille derefter tage et billede eller scanne noget ID ind af mig selv... f.eks kørekort eller pass og sende det til deres mail.. i den mail skulle jeg komme med de oplysninger som skrev ind da jeg lavede min account.. samt hemmeligt spørgsmål + svar.. skal dog ikke skrive min password ind til dem...
hvis i har en moderne tlf som i phone eller med det der andriod kan i gratis hente et program der er authenticator den generear et nyt nummer hvergang du skal logge på.
det giver extra sikkerhed hvilket jo er godt når man spiller wow da der sjjæles mange kontoer.