Du bør få lavet dig en formular som brugerne kan uploade billederne i stedet for man skal vedhæfte dem.
det gør at du på sigt også vil kunne give vise en form for status på processen, samt give en kvittering.
Er det en standard shop du benytter dig af?
I stedet for mouse over, ved før/efter billed bør du bare vise to billeder ved siden af hinanden. Det var kun ved et uheld jeg opdagede at der var før/efter billed.
Gå væk fra de engelske citater, eller oversæt dem.
Der er intet i vejen med dit layout, jeg havde nok valgt som det første på min forside at vise mit produkt frem. Nyheder behøves ikke fylde hele siden. Smid dem ud i din højre kolonne under indkøbs kurv. Hvis du på forsiden reklamere med dit/dine produkter, så har du større chance for at lave et salg, fremfor at det er gemt væk i en undermenu, er du ikke stolt af dine produkter, siden du gemmer dem væk da?
Kig blot på fx. mobil selskabers hjemmesider, de viser alle sammen stolt frem deres forskellige abb. og priser. Skal man lede efter det, så der større chance for at miste et muligt salg.
Undgå at bruge fagord hvis du kan, eller i det mindste stil en kort forklaring tilrådighed. Jeg har ingen ide om hvad en "blød ramme" er, jeg ved ikke hvad jeg skal kigge efter på dit eksempel billed, for mig ligner det et helt alm. billed.
Som jeg var inde på før, sørg for hele din hjemmeside er på samme sprog, også standard tekster på knapper m.m. det for det hele hjemmesiden til at fremstå mere personlig.
Svaret blev redigeret 9 gange, sidst af inckie2 d. 14-05-2010 17:56:43.