Fik inspiration fra murdermods murderbox til at lave en akrylplade med lys bagved, og ville lige høre hva folk synes om resultatet 🙂
Og så ville jeg høre om der var nogen der havde et godt råd til hvad man bruger til at skære i akryl med..? For det var godt nok noget der tog en krig at skære til!
Man skærer ikke i akryl, tag en hobbykniv, lav en streg hvor du vil have den skal skæres over, skær 2-3 gange i stregen, lig pladen over et bord med stregen flugtende med bordkanten og flæk den ved stregen....
Angående resultet, syntes det er lidt ærgeligt du har lavet det hvidt, passer på ingen måde ind efter min smag....
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Saint d. 14-05-2010 17:31:25.
#6 intet. hold det stilrent, og lad være med at køre diskoteksstil. det er et psu rum, og hvorfor corsair har valgt at lade vinduet køre helt derne til er mig en gåde.
IMO har det kabinet en række mangler når det gælder vandkøling.
Tjoo det kunne man selfvølgelig gøre..! Hm, jeg synes det er fint 🙂 I hvert fald til mine behov. Men jeg giver dig ret i at de ikke burde have ladet vinduet gå så langt ned
Saint hvad mm er vi ude i hvis man skal kunne gøre det,,,,hvad nu hvis man vil have et rundt hul, 80 mm til en fan,,tænker på at det er jo nok ikke alle kopbor man kan bruge,,eller kan man
Så vil akrylpladen ikke lyse op 😕 Men har overvejet at sætte en blæser med grøn lys i i. Men skal lige siges at den hvide plade ikke lyser så stærkt i virkeligheden, det er kameraet der gør at det ser så voldsomt ud