Hej skal have købt en dual top til mine D5´er, men er ikke helt sikker på hvilken af de 2 EK toppe jeg har kigget på jeg skal vælge? har 2 stk. HTSF 240mm. radiatore og lige nu er det kun cpu og grafikkort der skal køles, men skal have et grafikkort til (5770) og køling til MB hvis EK får lavet det (Crosshari IV) men hvad er så bedst 2 loop eller et? både som det er nu og som jeg vil havde det på sigt?
2 loop er klart lettest at have med at gøre, er ekstremt lækkert man kan tage og fjerne en del uden at skulle have alt vand af, det bare dejligt og alt sliddet værd... Omvendt vinder du ikke nogle grader på det som er værd at nævne....
jeg ville selv have et FT02 på et tidspunkt, som miner meget om R2 med der er simpelhen ikke meget plads i det kabinet, hvor ville du gave dine radiatore,,,top og bund,,, 😐
Har lige købt et CM 690 II kommer i næste uge, så der er plads til de radiatore 🙂 Hvorfor jeg har 2 pumper? de var billige hehe (vcore) og har ikke lige fået opdateret min profil men det vil jeg da lige gøre 🙂
Men det jeg sidder og tænker er et loop så er man sikker hvis en af dem skulle stå af :yes: hvis det skal være 2 loops på sigt, kan jeg så ikke også køre den top til 2 loops som et loop indtil jeg vil køre 2 loops?
ja få dig et TJ07 og gør ligesom alle andre🙂 Der er næsten ik nogen der har det kabinet og de ligner ihvertfald ik alle noget der er en kopi af den der på milliondollarpc 🤣 🤡
Barkaway et TJ07 er super super...synes ikke der er noget på højde det med, og synes ikke der er mange som har et kabinet som ligner dem fra milliondollarpc,,,,langt fra i alle detaljer, kan godt være der er mange der efterligner, men på den dårlige måde, skal selv igang med et TJ07 og det bliver noget folk ikke har set før 😛