Træls LAN forbindelse.

Bundkort / CPU d.  18. maj. 2010, skrevet af ibanice
Vist: 707 gange.

ibanice

Overclocker
Tilføjet:
18-05-2010 13:01:48
Svar/Indlæg:
145/30
Hej alle sammen.

jeg har i langtid haft bøvl med min LAN forbindelse, og den bliver ved med at drille. det der driller mig er, at den nogle gange ikke gider at opdatere, eller gå ind på hjemmesider, og det irritere mig rimelig meget. men mit spørgsmål er, om det er min router, eller mit modem som er kaput. min bror kan huske, at det gik amok efter to nætter med meget kraftig torden, hvor to lyn slog ned meget tæt på vores hus 😕..

hvad tror i at det er?
NightBreaker

Elitebruger
Tilføjet:
18-05-2010 13:23:06
Svar/Indlæg:
857/27
Prøv med en anden computer hvis du har mulighed for det. Brug samme netværksstik, og se om der også er problemer med den, på samme hjemmeside, hvis der ikke er det er det din computer / OS / Windows (eller hvad du bruger).
Hvis der ingen forskel er, kan det være din router, dit telefonkabel, kabel i vejen. Men ring til din internetudbyder, og være sikker på du bruger alle de kabel du har fået af dem, ikke noget med 20 meter telefonkabel fra din router til dit telefonstik i væggen. Alt skal være efter bogen.

N/A

Enthusiast
Tilføjet:
18-05-2010 13:43:11
Svar/Indlæg:
221/2
#0 Jeg skyder på du mener internetforbindelse?
For at finde ud af, om problemet ligger før eller i/efter routeren, er det nemmeste nok at prøve at koble dig direkte på modemmet, og se om problemet stadig er tilstede.