Superbruger
Tilføjet:
18-05-2010 16:27:01
Svar/Indlæg:
232/38
Hey hwt,
Jeg søger pt. en vild cpu til cs, den skal virkelig sparke røv mht, rekyl og tab skud. (Ved godt cs er et gammelt spil, og næsten intet kræver, men cpu'en har indflydelse på hvordan ens rekyl og tab skud er, så vær søde og ikke beskrive hvor let det er at trække det uden problemer :)
Jeg sidder på et AMD system lige pt. en 3 kernet cpu, men folk siger til mig jeg skal få mig en dual core cpu, hvis jeg vil kører cs bedst muligt.
Og her kommer jeg så i problemer da jeg overhovedet ingen erfaring har med diverse cpu'er til cs, og jeg har som sagt AMD system nu, så det ville være oplagt at købe en phenom II X2 550 som passer til min sockel, men så er der os Intel's C2D E8400 som så mange mener er den bedste cpu til cs.
Hvad syntes i hwt-brugere jeg skal vælge, og hvorfor skal jeg vælge det. Husk på mine krav er, at rekyl og tab skud skal kører vildt.
AMD Phenom II X2 550 3.1Ghz 6MB L3 cache - 676,-
Intel Core 2 Duo E8400 3Ghz 6MB L2 cache (kan måske købes brugt, så den er billigere) - 1263,-
Får at få et intel system skal jeg sælge mobo ram og cpu, og købe lga775 mobo, e8400 og ram, så det kan godt gå hen at blive en smule dyrt, så der skal en god begrundelse til før jeg køber en e8400 fremfor phenom II x2 550, men skriv alt i ved om tingene, mht til cs, og eller bare hvad der bedst og sådan.