#1 Jeg har ikke haft problemer med at den var ustabil, skriver ligeledse at jeg har prøvet VOB, AVI, Xvid, DivX,MKV og ISO samt MP3 filer under file copi, hvilket er de mest gængse medie fil formater, og jeg har ikke haft de problemer som du nævner.
Mente ikke det var nødvendigt at beskrive hver enkelte fil format med billed og det hele. Viste Non HD og HD materiale, og skrev jeg havde testet de andre formater, hvilket må være nok.
Måske du har fået en mandags model. 😳
#6 Jeg testede den trådløse del med HD materiale, da det er den der giver den største udfordring for den trådløse enhed, men da jeg roede med det prøvede jeg også Xvid, VOB og MP3 filer, mente ikke det var nødvendigt at fremhæve disse filer igen, da de jo allerede virkede i den non trådløse del. Skriver også at man skal være sikker på at man har en god og stabil forbindelse, ellers kommer der hakker i billed og lyd, derfor er kabel forbindelsen også at foretrække, da enheden ikke har nogen mulighed for buffer.
Personligt ville jeg bruge en USB Lager enhed, men det er også fordi jeg ikke har fyldt HDD med Film fra nettet 😛
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Vaptor-x d. 19-05-2010 18:10:56.