Sidder og skal have et silverstone,,,uhmmm det skal så moddes, og jeg skal have vand på cpu gfx samt chipsset,,,harddiske i bunden af kabinettet ssd, samt en standart 3.5,,mit modd gør at jeg kun kan have de 2 fans i enden af kabinnet som er standart, ville det så give noget hvis jeg blæser luft ud med de 2 små fans....eller giver det ikke noget og så fjerne dem, tænker jo på at jeg får vand på det hele.....så det ville ikke frigive så meget varme at det ville betyde noget eller..... vil lige tilføje at der kommer bagplade i enden af kabinettet samt glas i toppen lige som denne
#2 Det er stadig bedst for bundkortet at få bare lidt flow henover sig. Det er jo ikke kun cpu og chipset på et bundkort som der bliver pumpet strøm igennem:)
Det er så lidt så lidt, bundkortet holder jo til at tinnet begynder at smelte (180 grader sådan cirka) så intet problem der, er kun chipset og mosfet der skal holdes køligt 😉 De fleste bundkort bliver skabt til at håndtere absolut 0 CFM....
okay skrev til sbht og han sagde at han havde omkring 30¨grader inde i hans kabinet, og man skal huske at hans bundkort er kendt for at blive meget varmt