Nu er du simpelthen ved at være ude på dybt, dybt vand:D
Så vidt som jeg husker, så er der ikke plads til sådan nogle kæmpe potter der på Xpander boardet alligevel:D så slim skal vidst bruges.
Og med hensyn til om det er noget jeg har prøvet eller tror. Ingen af delene, men tilbragte 3 dage i madrid ved siden af Gigabytes OC stand, og INGEN af dem gad bøvle med at sætte kortene fast til nogen bench. De lagde bundkort på æsken fra bundkortet, og kørte så løs.
Var det så stabilt? tjae, vi blev da ikke sprængt i luften, og der blev heller ikke rykket huller i tid og rum.
Så lad os nu gå HEEEEEEEEELT tilbage til start.
Hvis man ekstrem bencher, så er det tvivlsomt at man skruer sit hardware fast, da det alligevel bliver rykket ud og ind med timers mellemrum. Der for /skal/ benchtables ikke bygges om til dette kort, da der ingen fordel vil være ved det.
med hensyn til pernille og brian, og deres lille luff affære, så vil pci portene på bundkortet jo alligevel blive belastet om der så er et kort i mellem eller ej:D
Vil godt påstå, at du ikke finder én person som har smidt 4 kort på den der, og så derefter brokker sig over at han ikke kunne skrue dem fast på noget.
Misforstå mig ikke m8, ved udemærket godt hvor du vil hen, og det er da også relevant hvis man kun smider et enkelt eller 2 kort i, men når man fyrer 4 kort i, så stabilisere de hinanden:)
omg.. alt for lang post