#18 Det kommer :)
#19 Jeg ved nede og høre PV1 og jeg synes ikke den er god i film, jeg vil gerne have en der giver en god eksplosion i actionfilm, PV1 virker for stram, og er nok mere en musik sub, end en film sub.
Jeg er overhovedet ikke skuffet over mit valg af sub, nu har jeg haft tid til at lege med den i aftes, og hold da kæft en er hæftige, jeg har aldrig oplevet den slags bass før i min stue, og jeg har ellers haft lidt forskellige subs, bla. Monitor Audio´s gold serie sub...
Jeg er virkelig glad for mit valg, og den passer ganske fint ind i sættet :)
Min amp har jeg haft i over 1 år nu, og den har både trukket Monitor Audio Gold Serie surround og nu B&W XT, og selv om XT serien kræver mere power, så klare den det rigtig godt :)
XT8 Overrasker, bedre kan det ikke beskrives imo, flere har sagte til mig, at de ikke ser ud af meget, og de kan da ikke levere noget godt ? hmmm... hehe
#20 Billeder kommer nok i løbet af i morgen :) Og ja tak det er rigtig lækkert, jeg er virkelig glad for det, og da jeg sad og kaliberet det hele igår aftes / nat, der kunne jeg altså ikke lade være med at tage mig selv i at sidde med et kæmpe smil på 😀