Tag dog en tudekiks lille mand, jeg så en test med de temperature, vil du klantre mig for noget jeg har set med mine egne øjne? Jeg regner kun i priser herhjemme, at jeg bestiller fra udlandet kan så være en anden sag, men det er nu det mest logiske at gøre det, for valuta ændrer sig, så den ene dag kan det være fint, den anden dag ikke.... Men fint, du "slutter" bare af..
Nu er watt (effekt) jo et direkte udsagn for hvor varmt kortet bliver med en pågældende køler..... Så det vil jeg da mene har noget at gøre med overclocking eller er det bare mig? watt er lig larm i min verden, mere watt, mere larm.... Om singel gpu mod dual gpu er fair ved jeg ikke, det er vel stadig et graffikkort i bund og grund? Er det fair at sammenligne hd5870 med 1gb ram mod et gtx480 med 1,5gb ram? er det ikke det samme juks at køre rundt i?
Altså nu har jeg selv lige importeret en god stor papkasse (kig i min profil så kan du jo selv regne ud hvad det var) og der manglede der godt nok lidt på fakturen, men sjovt nok, så manglede tilsvarende også på regningen jeg lige har fået ind af døren fra Fedex for ubetalt penge til skat (told og momsen)
Så jo, det er på den måde tingene hænger sammen.... De kan snakke om der er fusk med i det med prisen, men hvis sælger har solgt det til dig for 10kr, så er det bare sur urt for dem.... Der vil eventuelt blive lavet en undersøgelse på udestående betalinger/overførsler som du har stående som kunne være betaling under bordet, men findes der ikke noget af det, så ja.... Sammenlign det med en sælger der går konkurs (vcore bare foreksempel) at han sælger ud til halv pris betyder jo også bare at skat får halvt så mange penge i hænderne... Sådan er det skruet sammen.... Snakket med skat om det før jeg importerede sidste gang, da de havde regnet for meget på min sidste pakke jeg indføre men det var en simpel fejl, som endte ud i jeg havde fået en regning på 500kr for meget, men det var som sagt, fordi at de ikke kunne få fakturen til at passe over deres anslåede værdi, så de havde lavet et skøn over den anslåede værdi herhjemme, det kan du så brokke dig over bagefter... Det er trods alt deres ansvar at bevise at du har prøvet at snyde dem, ikke den anden vej rundt (heldigvis)
Hvis du læste tråden igennem vil du kunne se at jeg allerede har nævnt at jeg har skruet en koolance blok på et gtx480 og set det i gang, har ikke set SLI med det, men som enkelt kort, nej tak for min side....
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Saint d. 23-05-2010 22:16:22.