Jeg har et problem med min computer. Det som er mit problem er, at computeren fryser når jeg spiller spil. Det er lige meget hvor længe computeren har været tændt, den fryser og man bliver nødt til at genstarte computeren ved at trykke på genstart knappen. Nogle spil kan den klare at spille i længere tid end andre, ved ikke hvorfor. Jeg har prøvet at teste flere dele, Ram, CPU, HDD, GPU. Jeg har endda udskiftet RAM med nogle andre. Har også prøvet at tilslutte en anden HDD, men dette virkede heller ikke. Derfor valgte jeg at teste GPU med FURMARK, bagefter testede jeg CPU med PRIME. Har også testet RAM med memtest. Har ikke fået nogle fejl meddelelser, så kan ikke finde ud af hvad der er galt. Håber i kan hjælpe mig. Jeg har fulgt råd fra denne tråd hvad angå af test. http://hwt.dk/forumthread.aspx...
Følgende har jeg af Hardware. Motherboard: ASUS P5Q3 CPU: Intel Core 2 Duo E7400 BOX RAM: Kingston HyperX - 2x2048 MB DDR3 skiftet til Corsair TW3X4G1333C9, 2x2048MB GPU: ASUS ENGTX260 GL+/HTDI/896MD3 HDD: WD Caviar SE16 3200AAKS, 320GB, SATAII Wireless: Asus WLAN PCI Super Speed N Wireless
Nej det har jeg ikke, synes at det er et helvede at skifte PSU. Har heller ikke tid lige nu da jeg skal gøre mig klar til eksamen. :P Gøre det lige så snart jeg har tid.