GTX 480 driver probs.

Grafikkort d.  23. maj. 2010, skrevet af Galvatron
Vist: 626 gange.

Galvatron

Elitebruger
Tilføjet:
23-05-2010 16:29:28
Svar/Indlæg:
650/57
Hejsa folkens.
Jeg fik udskiftet Raidmax smilodon kabinet, MSi 790-G45 bundkort, kingston DDR2 ram og hd5850 CF til det der står i profilen nu, men jeg har det problem at hvergang jeg prøver at tilgå mit nVidia control panel får jeg en BSOD, men jeg kan godt køre Direct X menuen igennem med at prøve det grafiske rendering settings.

Jeg afinstallerede ellers bundkort drivere og gfx drivere fra HD'en uden at genstarte. Så tog jeg delene ud og satte det over i det nye kabinet.
Efter alt var på plads tændte jeg og Vista startede fint op og ingen problemer med at installere de nye bundkort drivere mv. Problemet er kun GFX driveren. Jeg har prøvet de seneste to nvidia drivers men kan ikke helt gennemskue hvorfor det sker. Jeg har kørt driver sweeper også for at fjerne de gamle ATi rester.

Help plz 🙂
Gripen90

Senior Skribent
Tilføjet:
23-05-2010 16:42:10
Svar/Indlæg:
15982/637
Har du sat den til at rense i cab's også ? der kan godt ligge nogle rester fra ati kortene mv. Prøv at afinstallere nvidia driverne og når du genstarter pc'en så lad den gå i failsafe og så få driver sweeper til at clean op i alle cabs og det både mht nvidia (gfx) og ati (gfx) drivere. Kør den gerne to gange. Prøv derefter at genstarte PC'en og så prøv at geninstallere nvidia driveren, så skulle det gerne virke. Desværre får driver sweeper sjældent fat i de rigtige filer hvis ikke man er i fail safe.

Btw jeg mente du sagde at du første ville skifte til jul ? how come now 😛 jeg troede også at du ville beholde hd5850'erne.

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Gripen90 d. 23-05-2010 16:44:14.

Galvatron

Elitebruger
Tilføjet:
23-05-2010 17:43:25
Svar/Indlæg:
650/57
#1: Fanatastisk, det virker nu ! 1000tak.

heh ja jeg ved jeg sagde det, men altså jeg kunne sku ikke vente - I'm weak I know. Mht HD5850 kortene, ja de kørte fint, men jeg tænkte jeg godt kunne nøjes med eet stærkt kort nu og så ved juletid smide endnu et gtx480 kort i så systemet måske kan kører endnu 1år med 955'ern i - det var ihvertfald min hensigt 😛