Hey, skal finde en så lille computer som muligt, men skal stadig kunne klare at lave lidt. Det skal være noget lignende denne http://www.edbpriser.dk/Produc... , men de har den bare ikke på lager. ☹
Så ville hører, om der var nogle af jer dom kendte en som ligner, og er god. 🙂
Harddisk(e) er helt op til dig selv, udnyt evt. at det optiske drev ikke skal bruges og placér et par 2.5" harddiske dér (i RAID1). Så vidt jeg kan forstå, afvikles programmet fra serveren - så hér er det nok en god idé at tænke på back-up og redundans (RAID1, 5 el. 6). Ikke alene til programmet, men også filer, journaler og den slags.
Der er plads til lidt over et 8" grafikkort, i længden, hvormed en stor del af feltet smides ud. Men Zotac har lavet et 9600GT (ECO), der - så vidt jeg husker - netop er omkring 8" i længden. Kortet kostede vistnok omkring kr. 1.000,-
Sapphire har også lavet et HD4850, mener jeg, som var omkring 8" i længden. Men jeg kender hverken pris eller modelnummer på det.
XFX har et 9800GT (PV-T98G-YDL4) som, jf. hjemmesiden, er på 8" i længden. Men jeg har ikke kunnet finde så meget info på det, eller om man kan få det her i Danmark.