Her er lige lidt til overlevelsesturen med drengene. Den ukuelige Cheeseburger på dåse, fra SpejderSport, for alle pulvermix til at ligne noget der er løgn :)
Se når vi tester den fantastiske Cheeseburger på dåse
Når det helt er blevet lidt for surt eller når du bare vil overraske din turkammerat, så hiv denne op af tasken, og smid den i vandbad i 10 minutter - så er den klar. Skal det være helt perfekt gøre to kolde dåseøl dette til den perfekte "surprise" på turen :).
sad sidste år på min fødselsdag lidt nord for alting, og fik sådan en fætter i fødselsdags gave af min lillebror - og ja selvom om jeg var ret træt af blå bånd og us army heat-pack, så vil jeg næste gang heller kaste dåsen med indhold efter nået mad på ben end æde burgeren - som mest smager som en dårlig bøf sandwish...
#17 det der min ven er ikke mad, men svenskernes svar på kemisk krigsførelse - men vis du er modig nok til at prøve at åbne en så husk at tage en af dem der buller ud ad... og gør det for guds skyld uden for... og helst i Sverrig
#17 det der min ven er ikke mad, men svenskernes svar på kemisk krigsførelse - men vis du er modig nok til at prøve at åbne en så husk at tage en af dem der buller ud ad... og gør det for guds skyld uden for... og helst i Sverrig
har jeg skam gjort, hunden rullede sig i det 🤣 og kom ikke indenfor i 2 døgnXD