har du et ASUS P6X58D-E

Bundkort / CPU d.  26. maj. 2010, skrevet af busser
Vist: 604 gange.

busser

Elitebruger
Tilføjet:
26-05-2010 22:15:15
Svar/Indlæg:
1626/507
uhmmm går stadig og tænker over hvad for et bundkort jeg skal have,,1 evga sli le,,,2 ASUS Rampage III Extreme, X58 ved så godt det er et sygt board, men jeg er åben,,
så så jeg lige det her, ASUS P6X58D-E,,,så ville høre hvad din mening er om dette, både godt og dårligt, hvis man skal have vand på hele bundkortet skal man have 4 blokke,,,eller er jeg forkert på den,,
skal bruges til gaming lidt oc, er typen som hvis jeg skal give 1000.kr mere for look, og hvor ydelse ikke bliver ringere, så gør det ikke noget da jeg er igang med et projekt, hvor det ikke skal ligne et guletræ 🙂
unnamet

Passiv Hwt crew
Tilføjet:
26-05-2010 22:19:02
Svar/Indlæg:
5258/240
altså til de fleste bundkort kan du få en fuldblok til vand som dægger alle chipsene på det.

men hvis det kun er til lidt oc så ville jeg nok gå uden om rampage III da det er for dyrt i forhold til hvad du skal bruge. og de andre kort er lige så stilrene efter min mening

(FIH)

Elitebruger
Tilføjet:
26-05-2010 22:20:48
Svar/Indlæg:
2687/71
SLI LE sucks, der er ikke så meget mere at sige.

elendigt pci-e fordeling, oc'er ikke specielt godt, nogle stik sidder af helvedes til osv :no:

test123

Overclocker
Tilføjet:
26-05-2010 23:29:35
Svar/Indlæg:
1017/8
#0 RAMPAGE III EXTREME, er et super godt bundkort , som har en masse lækre features.

Såfrem du vælger dette board, skal det ikke være pga. dets OC potentiale, 24/7 oc vil de andre også klare sig fint.

Fordele ved RAMPAGE III EXTREME, er fks. køling PWM.

Når du skal vandkøle bundkortet, har dette ikke "så meget at sige", sammenlignings mæssigt, med de andre. Plus, er en masse lækre features, dog skal du bruge dem, for at retfærdigøre merprisen.

flg. fuld cover blokke , kan fks. fåes til RAMPAGE III EXTREME

http://www.aquatuning.de/produ...

http://www.aquatuning.de/produ...

Har du ikke brug for de features og eller design R3E tilbyder, er du fint stillet med et mindre alternativ (som også er billigere), også bruge de ekstra penge på. fks. flere ram, en ssd etc.

held og lykke.