Materiale til Fibernet i Nordsjælland

Diverse d.  27. maj. 2010, skrevet af mean
Vist: 554 gange.

mean

Superbruger
Tilføjet:
27-05-2010 07:57:41
Svar/Indlæg:
123/25
Heysa allesammen

For omkring en uge siden, ringede jeg til TDC Fibernet for at høre om mulighederne for at få fibernet. De sagde at der ikke var kabler ude ved mig, men at der lå kabler (efter egen måling) omkring 2 km væk fra mig, som er en hovedvej. Dog var der for 1-2 år siden noget arbejde ved den vej, som går fra hovedvejen og ud til mig, hvor de så skulle have smidt nogle rør i (dengang DONG ejede skidtet)

Nå, men det korte og det lange, er at manden fra TDC Fibernet, fortalte mig at der kunne være en god chance for at få fibernet, hvis jeg kunne indsamle mindst 25 underskrifter. Det siger sig selv, jo flere underskrifter, desto bedre chance er der :). Hvis det gik, så ville vi have fiber et par måneder efter.

Nu har jeg været lidt på standby i den seneste uge mht. projektet, og har tænkt over om jeg skulle tage ud til de enkelte beboere, og vise dem hvordan fibernettet fungerer i forhold til det gamle (lorte)kobber. Det bliver tuff, da jeg ikke regner med at andre i mit område, har samme idé...

Nu skal jeg så bare have lavet noget materiale.. Men hvordan kommer jeg videre? Har i måske nogle links til noget tidligere materiale som jeg så kan "genbruge"? :) Jeg ringer også til TDC, om jeg kan få noget fra dem.

Hvis i kender noget, så skriv!
yaryar

Overclocker
Tilføjet:
27-05-2010 11:42:29
Svar/Indlæg:
174/16
Du kan prøve om der er noget du kan bruge på:

http://www.altibox.dk/privat

elsker min 30/30 😀

mean

Superbruger